افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

بدون حمایت آمریکا، آینده اسرائیل به پایان خواهد رسید

  • کد خبر : 238194
بدون حمایت آمریکا، آینده اسرائیل به پایان خواهد رسید

به گزارش بازار، چاک شومر در گفت و گو با نیویورک تایمز با بیان اینکه نتانیاهو قصد دارد تا سال 2026 از برگزاری انتخابات جدید در رژیم صهیونیستی جلوگیری کند، اظهار داشت: نگرانی من این است که اسرائیل (رژیم) تحت رهبری او به دولتی مردود تبدیل شود. . جهان و حتی ایالات متحده تبدیل خواهد […]

به گزارش بازار، چاک شومر در گفت و گو با نیویورک تایمز با بیان اینکه نتانیاهو قصد دارد تا سال 2026 از برگزاری انتخابات جدید در رژیم صهیونیستی جلوگیری کند، اظهار داشت: نگرانی من این است که اسرائیل (رژیم) تحت رهبری او به دولتی مردود تبدیل شود. . جهان و حتی ایالات متحده تبدیل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه وقتی به آمار و ارقام نگاه می کنم می بینم مسیری که رژیم صهیونیستی در پیش می گیرد به شدت نزولی و به سمت انحطاط و نابودی است، گفت: قبل از اینکه همه چیز خراب شود باید حرفم را می زدم زیرا معتقدم بدون با با حمایت آمریکا، آینده اسرائیل پایان خواهد یافت.

یکی از سخنگویان چاک شومر قبلاً مدعی شده بود که رهبر اکثریت سنای آمریکا با درخواست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل برای دیدار ویدئویی آنلاین و گفتگو با سناتورهای دموکرات آمریکایی مخالفت کرده است. شومر رد کرد که این سناتور آمریکایی به لزوم انجام این نوع گفتگوها بر مبنای حزبی اعتقادی ندارد.

به گزارش اکسیوس، درخواست نتانیاهو برای برگزاری یک کنفرانس ویدئویی آنلاین با سناتورهای دموکرات آمریکا پس از آن مطرح شد که گروهی از نمایندگان حزب دموکرات در کنگره آمریکا در روزهای اخیر از نتانیاهو به دلیل تلفات بالای غیرنظامیان در این حمله انتقاد کردند.ارتش اسرائیل به غزه.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا نیز از چاک شومر که به شدت از نتانیاهو انتقاد کرد و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین های اشغالی شد، حمایت کرد و از مواضع رهبر سنا تمجید کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=238194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.