افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

دو کاندیدای اصلی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان/ آیت الله هاشم نیازی صف اول را اشغال کرد

  • کد خبر : 219076
دو کاندیدای اصلی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان/ آیت الله هاشم نیازی صف اول را اشغال کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس نتایج اولیه بازشماری صندوق های شهری و روستایی در چند حوزه انتخابیه استان لرستان، «نیازی» و «مالباغی» در انتخابات مجلس خبرگان رهبری پیشتاز هستند. به نقل از مهر، یک منبع آگاه با تایید خبر فوق اظهار داشت: این نتایج مربوط به احتساب اولیه اعتبارات شهری و روستایی است و […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بر اساس نتایج اولیه بازشماری صندوق های شهری و روستایی در چند حوزه انتخابیه استان لرستان، «نیازی» و «مالباغی» در انتخابات مجلس خبرگان رهبری پیشتاز هستند.

به نقل از مهر، یک منبع آگاه با تایید خبر فوق اظهار داشت: این نتایج مربوط به احتساب اولیه اعتبارات شهری و روستایی است و نتیجه تجمیع اعتبارات به صورت رسمی اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: شمارش آرا هنوز به پایان نرسیده است.

بنابراین گزارش، بر اساس آخرین آمار، آیت الله هاشم نیازی در حوزه های مختلف انتخاباتی استان لرستان رهبری بوده است. علاوه بر این، آیت الله احمد مقری تاکنون در رتبه دوم شمارش آرا قرار دارد. آیت الله سلیمانی تبار نیز در رتبه سوم شمارش آرا قرار دارد.

لرستان دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

لازم به ذکر است که این آمار و نتایج قطعی نیست و هنوز هیچ منبع رسمی این آمار را تایید نکرده است.

احسان یاوری رئیس ستاد انتخابات لرستان شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات لرستان با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات گفت: در این دوره شاهد مشارکت بسیار خوبی بودیم. در لرستان از این رو درصدی از ساکنان استان در انتخابات 20 اسفند شرکت کردند. بالاتر از میانگین کشوری بود.

یاوری در ادامه با بیان اینکه بر اساس اطلاعیه وزارت کشور، رای گیری تا ساعت 24 ادامه داشت، ادامه داد: مشکل خاصی در روند برگزاری انتخابات نداشتیم و احتمال می رود که نتایج رای گیری شود. اوایل صبح شنبه اعلام شد.”

۲۱۹۲۱۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 3انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.