افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

روایت رضا نصری از عدم حضور عراقچی در کنفرانس امنیتی مونیخ

  • کد خبر : 208413
روایت رضا نصری از عدم حضور عراقچی در کنفرانس امنیتی مونیخ

۳۰ / ۱۱ / ۱۴۰۲ – ۲۲:۵۹:۵۹ رضا نصری، تحلیلگر سیاست خارجی و حقوقدان بین الملل دلیل عدم حضور سید عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در کنفرانس امنیتی مونیخ را تشریح کرد. به گزارش ایلنا، رضا نصری، تحلیلگر سیاست خارجی و حقوقدان بین الملل در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس تصویری […]


۳۰ / ۱۱ / ۱۴۰۲ – ۲۲:۵۹:۵۹





رضا نصری، تحلیلگر سیاست خارجی و حقوقدان بین الملل دلیل عدم حضور سید عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی در کنفرانس امنیتی مونیخ را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، رضا نصری، تحلیلگر سیاست خارجی و حقوقدان بین الملل در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس تصویری از دعوت سید عباس عراقچی به کنفرانس امنیتی مونیخ منتشر کرد و نوشت: برخلاف آنچه روزنامه نگار شبکه دروغگوی ایران اینترنشنال اعلام کرد، ایران هیچ درخواستی برای شرکت مقامات ایرانی در کنفرانس امنیتی مونیخ ارائه نکرده است.

وی ادامه داد: با توجه به سابقه و شهرت بین المللی دکتر عراقچی، برگزارکنندگان همایش رسا از ایشان دعوت کردند، اما به دلیل رعایت نشدن پروتکل های معمول در چنین جلساتی، خود دکتر عراقچی از شرکت در آن خودداری کردند.

لازم به ذکر است که روزنامه ایران اینترنشنال در گزارشی به نقل از دو منبع نزدیک به مقامات برگزار کننده کنفرانس امنیتی مونیخ اعلام کرد که ایران قصد دارد سید عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی را به این نشست بفرستد. ملاقات.

روزنامه ایران اینترنشنال مدعی شده بود حتی درخواست حضور عراقچی نیز ارسال شده است که در نهایت این درخواست رد شد.


انتهای پیام/




نرم افزار موبایل ایلانا


تلگرام خبری

درست

همراه اول - همراه مکانیک - آچار.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.