افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » دزربی، اولین گزینه جایگزینی ژاوی

  • کد خبر : 206229
اسمارتک نیوز » دزربی، اولین گزینه جایگزینی ژاوی

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، با وجود اینکه بحث جانشینی ژاوی هرناندز مطرح نشده است، اما نام روبرتو دزربی بیش از همه در این باشگاه مورد توجه است. سرمربی ایتالیایی برایتون خوان لاپورتا و دکو را به عنوان جانشین ژاوی هرناندز تایید کرد. به گزارش اسپورت اسپورت، ادموندو کابچی و ادواردو چنایر، نمایندگان این […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، با وجود اینکه بحث جانشینی ژاوی هرناندز مطرح نشده است، اما نام روبرتو دزربی بیش از همه در این باشگاه مورد توجه است. سرمربی ایتالیایی برایتون خوان لاپورتا و دکو را به عنوان جانشین ژاوی هرناندز تایید کرد.

به گزارش اسپورت اسپورت، ادموندو کابچی و ادواردو چنایر، نمایندگان این مربی چهارشنبه هفته جاری با دکو، مدیر ورزشی بارسا بیش از سه ساعت در بارسلونا دیدار کردند. مانع اصلی حضور این مربی در بارسلونا بند خروج حدود 10 میلیون یورویی است که مشکل ساز شده است. بارسلونا به نمایندگان دزربی اطمینان داده است که اگر بتوانند این مانع را برطرف کنند، سرمربی برایتون از اول جولای هدایت بارسلونا را برعهده خواهد گرفت.

رضایت هیئت مدیره بارسلونا از سبک بازی برایتون نکته کلیدی در جذب این مربی بوده است. برایتون تیمی است که از نظر انتقال از دفاع به حمله بهترین بازی جهان را دارد. این سبکی است که پپ گواردیولا را نیز مورد توجه قرار می دهد. علاوه بر این، دزربی 44 ساله علاقه زیادی به حضور بازیکنان جوان در تیم خود دارد و امضای آنسو فاتی نیز گواه این موضوع است.

همه این شرایط درهای بارسلونا را به روی دزربی باز می کند و او را به گزینه اول هدایت این تیم کاتالانی تبدیل می کند. نباید فراموش کرد که دزربی تا سال 2026 با برایتون قرارداد دارد و از این رو انتظار می رود مذاکرات سخت و پیچیده باشد.

آخرین مربی ای که بند خروج داشت و بارسلونا باید به او پول می داد، ژاوی بود که پنج میلیون به السد پرداخت تا رویای زندگی اش را محقق کند و هدایت تیم محبوبش را بر عهده بگیرد. خواهیم دید دزربی چقدر حاضر است برای تمرین در بارسلونا فداکاری کند.

گزینه دیگری که بارسلونا در صورت عدم موفقیت در جذب دزربی می تواند انتخاب کند هانسی فلیک آلمانی است که مورد علاقه بسیاری از بازیکنان فعلی بارسلونا نیز هست، اما اتفاق نظری که در مورد دزربی وجود دارد در مورد این مربی نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=206229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.