افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » کنعانی و حاشیه ای جدید!

  • کد خبر : 205989
اسمارتک نیوز » کنعانی و حاشیه ای جدید!

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، این مدافع ملی پوش دو روز مانده به دیدار مقابل آلومینیوم در تمرین پرسپولیس قرار گرفت و در ترکیب اصلی قرار گرفت که با عبارتی خاص خطاب به این مدافع ملی پوشان شد. موضوعی که کنعانی ها به شدت به آن واکنش نشان دادند و با آن ها درگیر […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، این مدافع ملی پوش دو روز مانده به دیدار مقابل آلومینیوم در تمرین پرسپولیس قرار گرفت و در ترکیب اصلی قرار گرفت که با عبارتی خاص خطاب به این مدافع ملی پوشان شد. موضوعی که کنعانی ها به شدت به آن واکنش نشان دادند و با آن ها درگیر شدند و از اتوبوس پیاده شدند و یکی از هواداران را لگد کردند که ویدیوی او در فضای مجازی منتشر شد.

او البته پس از این اتفاق در استوری اینستاگرام خود علاوه بر توضیح درباره اتفاقات روز گذشته، از پرسپولیسی ها و مردم اراک نیز بابت رفتار خود عذرخواهی کرد. وی نوشت: ناامیدی از شکست مقابل تیم خوب آلومینیوم اراک باعث ناراحتی کل تیم و هواداران شد و متاسفانه بازی در شرایط ایمنی مناسب برگزار نشد و هواداران از رختکن تا کنار اتوبوس حضور داشتند. و هر چیزی ممکن است برای هر بازیکنی در هر زمانی اتفاق بیفتد.

غم از دست دادن و شنیدن سخنان ناخوشایند عده ای که قطعاً با مردان مهمان نواز و شریف اراک متفاوت هستند باعث شد کنترلم را از دست بدهم و واقعاً از این اتفاق پشیمانم. ابتدا از هواداران پرسپولیس بابت این شکست و سپس از مردم عزیز و مهربان اراک بابت رفتارم عذرخواهی می کنم.» اینکه کنعانی بابت رفتارش عذرخواهی کرده کار درستی است اما واکنش بد او را نمی توان نادیده گرفت.

چرا یکی از دلایلی که یک بازیکن حرفه ای قراردادی چند میلیونی می بندد و درآمد بسیار بالاتری نسبت به سایر اقشار جامعه دارد این است که در چنین شرایطی اعتماد به نفس خود را نشان دهد و آرام باشد اما کنعانی ها که داشته اند حواشی مختلف در سال های اخیر، هنوز هم اسیر یک حاشیه هستند. رفتار او خیلی ها را به یاد رفتار محمدرضا خانزاده انداخت.

این مدافع سابق پرسپولیس در سال 1393 پس از بازی با لاخویا در قطر با یکی از هواداران درگیر شد و فیلم این دعوا به سرعت به ایران رسید و در بین تعداد زیادی دست به دست شد. به همین دلیل کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال خانزاده را 9 ماه از حضور در فوتبال ایران محروم کرد و باشگاه پرسپولیس نیز 30 درصد از قرارداد او را به عنوان جریمه کسر کرد.

حالا رفتار خانزاده با اتفاقی که برای عبدالکریم حسن، مدافع قطری پرسپولیس و اعتراضش به یکی از هواداران قطری رخ داد که منجر به حذف او از تیم ملی قطر و تحریمش توسط تیم ها شد، مقایسه شده است. حالا باید ببینیم تصمیم در مورد کنعانیان چیست!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.