افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

شافعی: بازیکنان پرسپولیس رو به رو بازی می کنند/ عثمر کاریزمای ندارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 205782
شافعی: بازیکنان پرسپولیس رو به رو بازی می کنند/ عثمر کاریزمای ندارد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اسمار به اندازه سرمربی شور و منش ندارد و بعید می دانم در مسابقات بعدی شرایط خوبی برای پرسپولیس فراهم شود. محمود شفیعی در گفت وگو با میزان، درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط دو تیم در جریان بازی […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اسمار به اندازه سرمربی شور و منش ندارد و بعید می دانم در مسابقات بعدی شرایط خوبی برای پرسپولیس فراهم شود.

محمود شفیعی در گفت وگو با میزان، درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط دو تیم در جریان بازی یکسان بود و کیفیت بازی و امکاناتی که داشتند. مشابه بودند نکته ای که به آن اشاره شد، نداشتن شرایط ایده آل برای پرسپولیس بود تا در دیدار مقابل آلومینیوم تاثیر چندانی نداشته باشد. چون بعد از بازی های داخلی در مسابقات لیگ شرکت کردند و حذف در جام ملت های آسیا روی آنها تاثیر منفی گذاشت.

وی افزود: در گلی که بیرانوند از فاصله 50 متری به ثمر رساند، پسر دبستانی اگر داخل دروازه بود 5 متر عقب می رفت و توپ را می گرفت. چون بلافاصله بعد از شکست به یک سفر تفریحی از قطر رفت و خوش گذشت و با شرایط ایده آل فاصله داشت.

مشکل اصلی پرسپولیس نداشتن جبهه کلاسیک و تخصصی است

کارشناس فوتبال در خصوص مشکل گل های سرخ ها و عدم حضور ششدانگ مهاجم در پرسپولیس گفت: مشکل اصلی پرسپولیس نداشتن یک مهاجم کلاسیک و تخصصی است که حتی با 50 درصد شانس در محوطه بتواند گلزنی کند. پرسپولیس روی دروازه آلومینیوم اراک موقعیت هایی داشت اما شهاب زاهدی مهاجمی تخصصی نیست و در این دیدار عمدتاً پاس دادن توپ به سایر بازیکنان را بر عهده داشت.

این بازیکن پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا عثمر می تواند مربی خوبی در پرسپولیس باشد، خاطرنشان کرد: گاهی باشگاه ها دستیاران را به عنوان سرمربی معرفی می کنند اما وقتی دستیار به عنوان سرمربی انتخاب می شود باید کاملاً با محیط همخوانی داشته باشد، شناخت باشگاه و … شرایط روحی و روانی بازیکنان درست است که اسمار ویرا از فصل قبل در پرسپولیس حضور داشته اما به نظر می رسد بازیکنان او را به عنوان سرمربی جدید قبول نکرده اند و در نتیجه انرژی لازم را به تیم نمی دهند.

* بازیکنان اگر نخواهند 100 درصد انرژی خود را نمی دهند

شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان نمی خواهند تاثیرگذار باشند، 100 درصد انرژی خود را نمی دهند و در بازی آلومینیوم هم تعدادی از بازیکنان چندان خوب نبودند و به بازی ادامه دادند. شکم آنها اسمار کاریزما و شخصیت سرمربی را ندارد و فکر نمی کنم در بازی های بعدی شرایط خوبی برای پرسپولیس فراهم شود مگر اینکه اتفاقات دیگری در تیم بیفتد. باشگاه باید هر چه زودتر تدابیری را در نظر بگیرد. چون خوب نیست باشگاه بزرگ پرسپولیس چنین شرایط بدی داشته باشد و هواداران از باخت ناراحت باشند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)