افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » بیرانوند; گلی که دشمن شد

  • کد خبر : 205532
اسمارتک نیوز » بیرانوند;  گلی که دشمن شد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی در کنفرانس تدارکاتی مقابل امارات در جام ملت های آسیا در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت علیرضا بیرانوند خاطرنشان کرد: «دروازه بان خوبی است. بهتر از پدر و مادر خوب است.» او از بیرون تعریف کرد. با این حال آنچه از دروازه […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی در کنفرانس تدارکاتی مقابل امارات در جام ملت های آسیا در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت علیرضا بیرانوند خاطرنشان کرد: «دروازه بان خوبی است. بهتر از پدر و مادر خوب است.» او از بیرون تعریف کرد. با این حال آنچه از دروازه بان شماره یک تیم ملی قطر دیدیم این بود که او در تمام دیدارها در دروازه تیم ملی بود، به جز بازی با هنگ کنگ که در آن بازی شد. او توانست در بقیه بازی های ایران دروازه خود را بسته نگه دارد.

گلری البته در دیدار مقابل امارات یک پنالتی گرفت که جریان بازی را به سود ایران تغییر داد و با زدن یکی از پنالتی های سوریه زمینه صعود تیم ملی به مرحله یک چهارم نهایی را فراهم کرد. اما اتفاقی که برای بسیاری از کارشناسان و اهالی فوتبال افتاد این است که فکر می کنند بیرو حال و روز خوبی ندارد.

دروازه بانی که قول بازگشت با جام را به ایران داده بود اما در دیدار با قطر سه گل در جریان بازی خورد و یکی از ضعیف ترین بازیکنان ایران بود. این در حالی بود که مهدی طارمی پس از بازی با ژاپن او را «بهترین دروازه بان تاریخ فوتبال ایران» خواند اما بیرانوند در روزی که انتظار می رفت بیرانوند نمایش خوب و ایده آلی داشته باشد مغلوب اکرم عفیف و دوستانش شد. وی تاکید کرد که نسل طلایی فوتبال ایران (!) بدون جام دوحه خواهد ماند.
او پس از جام ملت ها ترجیح داد در تمرین پرسپولیس بیشتر از قبل در کیش باشد، در دیدار با آلومینیوم به عنوان کاپیتان سرخ ها وارد زمین شد اما نتوانست تفاوت بزرگی را برای تیمش رقم بزند و با اشتباه فاحش خود. در موقعیت یابی و بیرون رفتن بیش از حد از روی دروازه از فاصله غیرمنتظره 40 متری گل دریافت کرد تا از امتیاز گرفتن قرمزها در اراک جلوگیری کند. او در عین حال عامل اولین شکست پرسپولیس مقابل اسمار بود که یکی از کسانی بود که از سرمربیگری یک برزیلی در پرسپولیس حمایت کرده بود که انتقادات او و سروش رفیعی را برانگیخت و این شبهه را ایجاد کرد که پرسپولیسی ها بازیکنان در انتخاب اسمار به عنوان سرمربی تحت تاثیر قرار گرفتند! اما پس از پایان بازی بیرانوند به عنوان یکی از مقصران بلامنازع شکست پرسپولیس معرفی شد و مورد انتقاد شدید هواداران پرسپولیس در فضای مجازی قرار گرفت و گلی که از راه دور وارد دروازه او شد، مایه طنز کاربران در فضای مجازی شد. دور از جاده ابتدا و انتهای تاکسی های اینترنتی را مقایسه کردند!
بیرانوند پس از شکست تیمش مقابل آلومینیوم گفت: ابتدا از پرسپولیسی‌ها عذرخواهی می‌کنم، چرا که شاید انتظار نداشتند چنین گلی بزنم، اشتباه کردم و جرات عذرخواهی را دارم و گاهی هم. اتفاقاتی می‌افتد که نمی‌توان از آن‌ها اجتناب کرد، من باید کمتر صحبت کنم و آخرین مصاحبه‌ام تا پایان فصل است، امروز تبدیل به یک دشمن خوشحال شدم و با مصاحبه‌های کم و بدون صحبت، دشمنانم را شکست خواهم داد.» به نظر تصمیم خوبی است. دروازه بانی که قبل از شروع فصل با فسخ قراردادش با پرسپولیس و مذاکره با استقلال برای رفتن به این تیم، در مرکز نیمکت نشینان قرار گرفت و به دلایل مختلف درباره موضوعات مختلف پرسپولیس و انتخابی صحبت کرد. این حواشی را در کنار خود دید و حالا شاید بتواند با سکوت به روزهای خوبش برگردد. روزهایی که دوباره می توان آن را با داشتن پدر و مادر خوب مقایسه کرد!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.