افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
3

قهرمانی زودهنگام و بدون باخت دانشجویان نصیرپور در لیگ جوانان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 205395
قهرمانی زودهنگام و بدون باخت دانشجویان نصیرپور در لیگ جوانان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نهم و ماقبل آخر مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان استان امروز با برگزاری دیدار مهم و حساس بین تیم های ماه سونگون و منتخب مرند به عنوان تیم اول و دوم جدول در زمین چمن فرودگاه تبریز برگزار شد که طی آن تیم مس موفق شد در دیداری برتر […]

به گزارش خبرنگار مهر، هفته نهم و ماقبل آخر مسابقات لیگ دسته اول فوتبال جوانان استان امروز با برگزاری دیدار مهم و حساس بین تیم های ماه سونگون و منتخب مرند به عنوان تیم اول و دوم جدول در زمین چمن فرودگاه تبریز برگزار شد که طی آن تیم مس موفق شد در دیداری برتر میهمان خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و با اختلاف چهار امتیازی رقیب در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات قهرمانی خود را تایید خواهد کرد.

در این دیدار امیر بابایی هر دو گل تیم مس را در دقایق 2 و 82 به ثمر رساند تا با هشت گل عنوان آقای گلی را از آن خود کند.

تیم یکنواخت ماه سونگون وی در این دیدارها با سرمربیگری محمود نصیرپور با تیمی 16، 17 و 18 نفره ظاهر شد و توانست بدون شکست حریفان 20 ساله را با هفت برد و دو تساوی و 23 امتیاز از پیش رو برداشت. از 9 بازی بدون کارت، در طول مسابقات تیم قرمز با اقتدار عنوان قهرمانی را به دست می آورد.

این تیم که حامد رستمی را به عنوان مربی و یعقوب عادلی را به عنوان مربی در اختیار داشت از هفته دوم رقابت ها در صدر جدول باقی ماند و در نهایت در رقابتی جذاب با تیم خوب و یکدست مرند به نایب قهرمانی و نایب قهرمانی رسید. همچنین چهار تیم جلفا، ملکان، بستان آباد و پارسه تا پایان این دوره از مسابقات در سنادصدر قهرمان شدند و با قدرت به مقام قهرمانی دست یافتند.

اعضای تیم مس سونگون پس از پیروزی شیرین امروز مقابل مرند و قطعی شدن قهرمانی خود، بلافاصله با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت و قرائت فاتحه به روح مطهر و مطهر شهدا ادای احترام کردند.

تیم فوتبال مس سونگون وی در هفته پایانی این مسابقات هفته آینده در خانه تیم ملکان یک دیدار تشریفاتی برگزار می کند.

امیرمهدی مقدمی، ابوالفضل نظامی، عطا صالح نیا، امیررضا نجفی، ابوالفضل حسین تالاری، صدرا خوشخو، یوسف یوسفی، علیرضا فرجامی، عرفان انواع توت هاولی اکبری، مهدی گلشنی، مهدی محمدپور، امیر بابایی، امیر نوروزی، آلاشن حسین پور، امین ساجدی، امیرمحمد عبادی، معین گنجه، مهدی عابدینی و امیر پور حمزه بازیکنان تیم مس سونگون آنها این مسابقات را تشکیل می دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.