افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

پنجره پرسپولیس تا یکشنبه باز می شود؟ – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 205314
پنجره پرسپولیس تا یکشنبه باز می شود؟  – پرسپولیس نیوز

با توجه به فاصله کم بازی بعدی پرسپولیس مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا پنجره نقل و انتقالات خود را باز کنند. پس از شکست پرسپولیس در اراک، مدیران باشگاه پرسپولیس به دلیل اتلاف وقت و باز نشدن به موقع پنجره نقل و انتقالات باشگاه تا قبل از شروع نیم فصل مورد انتقاد شدید […]

با توجه به فاصله کم بازی بعدی پرسپولیس مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا پنجره نقل و انتقالات خود را باز کنند.

پس از شکست پرسپولیس در اراک، مدیران باشگاه پرسپولیس به دلیل اتلاف وقت و باز نشدن به موقع پنجره نقل و انتقالات باشگاه تا قبل از شروع نیم فصل مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفتند.

یک روز قبل از بازی در اراک، باشگاه پرسپولیس موفق شد مالیات رادوشوویچ دریافت کند، اما روند مربوط به موارد زیر تا زمان افتتاح بازار نقل و انتقالات باشگاه ادامه پیدا نکرد و با وجود اینکه بازیکنان جدید اراک را ترک کرده بودند. با این تیم نتوانست در این مسابقات حضور داشته باشد.

حالا پس از انتقادات فراوان از سوی هواداران پرسپولیس، مدیران این باشگاه به دنبال باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه در دو روز آینده و حداکثر تا ساعات پایانی یکشنبه هستند.

بوژیدار رادوشوویچ وکیل برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس ابتدا باید تایید پرداخت جریمه مالیاتی و تسویه حساب مالیاتی خود را به فیفا اعلام کند و سپس باشگاه پرسپولیس با رضا اسدی به توافق برسد.

در عین حال در صورتی که فیفا به باشگاه پرسپولیس اعلام کند پنجره نقل و انتقالات این باشگاه باز شده است، باید مقدمات لازم برای ثبت قرارداد و صدور کارت بازی بازیکنان جدید فراهم شود. از این نظر برای دریافت کارت عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی که از سپاهان و فجارسپاسی وارد پرسپولیس شده اند مشکل چندانی وجود ندارد اما برای دو بازیکن خارجی جدید عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف باید ITC صادر شود.

در واقع ITC این دو بازیکن باید از کویت و ازبکستان به فدراسیون فوتبال ایران برسد و اگر این موضوع زمان بر نباشد، هر دو خرید خارجی قرمزها قبل از بازی چهارشنبه مقابل تراکتورسازی جواز بازی خود را دریافت خواهند کرد.

باشگاه پرسپولیس امیدوار است پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالات خود با درخواست از فدراسیون های مربوطه، ITC خود را خیلی زود دریافت کند اما حداقل یک مشکل دیگر برای ثبت قرارداد ارونوف وجود دارد و آن لیست کامل خارجی های این تیم است.

با احتساب شهاب زاهدی و حسین کنعانی که از لیگ های اوکراین و قطر آمده اند، لیست بازیکنان خارجی پرسپولیس با 6 بازیکن تکمیل می شود و برای ثبت قرارداد ارونوف باید یکی از این 6 بازیکن از لیست خارج شود.

پرسپولیسی ها به دنبال معامله با نبیل باهویی برای جانشینی ارونوف هستند اما اگر بحث جدایی شهاب زاهدی جدی شود، هافبک ازبکستانی می تواند جایگزین زاهدی در لیست پرسپولیس شود که تصمیم عجیبی خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)