افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

ضربه دیدنی به فریاد استقلال کم دقت/پیروزی سخت مقابل قارنشین – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 205178
ضربه دیدنی به فریاد استقلال کم دقت/پیروزی سخت مقابل قارنشین – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان از هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 17 و 15 دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران و به قضاوت حسن اکرمی برگزار شد. تک گل استقلال در این دیدار را مهدی مهدی پور (47) به ثمر رساند. استقلال به دنبال […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان از هفته شانزدهم لیگ برتر از ساعت 17 و 15 دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران و به قضاوت حسن اکرمی برگزار شد.

تک گل استقلال در این دیدار را مهدی مهدی پور (47) به ثمر رساند.

استقلال به دنبال تداوم رهبری است

جواد نکونام سرمربی آبی های پایتخت با توجه به جدایی سعید مهری و مصدومیت و غیبت کوین یاماگا که فصل را از دست داده نیم فصل متفاوتی را از نظر بازیکنان خواهد داشت. این تیم در پایان نیم فصل موفق شد به عنوان یک لیدر به کار خود پایان دهد و در رقابتی تنگاتنگ با تیم های سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و ملوان قصد رهبری را از دست داد.

جواد نکونام در این جلسه از افراد زیر استفاده کرد:
سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند (46- امید حامدی فر)، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی پور (3+90 میلاد فخرالدینی)، گوستاو بلانکو، آرمان رمضانی (70- مهرداد محمدی، سید جلالیفا8) – جعفر سلمانی)، رافائل سیلوا، آرش رضاوند

صنعت نفت به دنبال خروج از بحران است

تیم فوتبال صنعت نفت برخلاف استقلال نیم فصل خوبی را پشت سر نگذاشت و تنها با یازده امتیاز یکی از گزینه های سقوط به لیگ یک است.

سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم صنعت نفت بازیکنان زیر را به میدان فرستاد:
پیام پارسا، عرفان گرمی، حسین شنانی (64- علی یوسف)، طالب ریکانی، رضا امانی نژاد (70- رحیم آلبوغبیش)، یوسف ک.شمس (87- فرزین ترصحگری)، میشم تهی دست، فیاض میردورقی، فرشاد7 محمدی مهر (8) – فاخر تهامی)، محمد صادق بارانی، امیرمحمد پناهی (87- ساسان حسینی)

بازی با یک دقیقه سکوت آغاز می شود.
این دیدار برای گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم غلامرضا بهروان رئیس سابق سازمان لیگ فوتبال با یک دقیقه سکوت برگزار شد.

تصویر یاماگا با تی شرت آبی.
در ابتدای بازی بازیکنان استقلال با تی شرت هایی که تصویر کوین یاماگا روی آن نقش بسته بود وارد زمین شدند.

ورزشگاه بی روح آزادی
این دیدار در حالی آغاز شد که خالی بودن ورزشگاه آزادی و عدم حضور تماشاگران بیش از هر چیز دیگری جلب توجه کرد. بارش باران چمن ورزشگاه آزادی را لغزنده کرده بود.

احتیاط در دستور کار دو تیم در نیمه اول

هر دو تیم در ابتدای این دیدار با احتیاط بازی را آغاز کردند و در پانزده دقیقه ابتدایی بازی با توپ بیشتر در میانه میدان به هم نزدیک شدند. اما در ادامه صنعت نفتی ها عقب افتادند و این تیم استقلال بود که بازی را کنترل کرد.

در دقیقه 24 اولین حمله جدی این دیدار پس از ضربه کرنر توسط استقلالی ها رقم خورد. مهدی پور در پشت ضربه کرنر، توپ را بالا به داخل محوطه صنعت نفت فرستاد و پس از کش و قوس، توپ به پای آرمین سهرابیان رسید که پیام پارسا ضربه او را مهار کرد.

در دقیقه 44 ضربه سر جلالی پس از پاس حردانی توسط دروازه بان صنعت نفت دفع شد تا استقلالی ها این موقعیت را از دست بدهند.

در دقیقه 4+45 ارسال بلانکو به روزبه چشمی در محوطه جریمه اولین گل جدی استقلال را رقم زد. چشم از روی دروازه بان صنعت نفت رفت اما مدافع با تکل بلند توپ مقابل او را به کرنر فرستاد تا چشم دروازه خالی را از دست بدهد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

برتری شکننده استقلال مقابل صنعت نفت / روز خشن آبی ها

گل زودهنگام استقلال در نیمه دوم

در ابتدای نیمه دوم استقلالی ها برای رسیدن به دروازه صنعت نفت تلاش کردند و در دقیقه 47 آرمان رمضانی توپ را به مهدی مهدی پور داد و او با ضربه ای چالش برانگیز از پشت محوطه توانست دروازه صنعت نفت را باز کند. .

در دقیقه 59 محمدی مهر حرکت خود را از سمت راست آغاز کرد که با خطای روزبه چشمی در نزدیکی کرنر متوقف شد اما شاگردان صنعت نفت نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند و پاس این تیم با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. استقلال.

فشار شدید استقلالی ها

در نیم ساعت پایانی این دیدار بازیکنان استقلال پرس برای ممانعت از بازی سازی تیم صنعت نفت راهی شدند و موفق شدند. در دقیقه 65 بازیکنان استقلال شش قدم بلانکو را به داخل محوطه فرستادند که ضربه سر او به فاصله کمی از دروازه صنعت نفت بیرون رفت.

در دقیقه 69 جلالی یک پاس بلند از جناح چپ به سمت دروازه صنعت نفت فرستاد و توپ به بلانکو رسید اما ضربه این بازیکن خطرناک بود.

صالح حردانی در دقیقه 78 در حالی که صاحب توپ در سمت چپ محوطه بود فرصت داشت گل دوم تیمش را به ثمر برساند و فرصت شوت مستقیم و پاس بی دقتی به توپ را داشت.

در دقیقه 86 فرار دیدنی مهرداد محمدی باعث شد تا این بازیکن در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما ضربه او با واکنش دیدنی مدافعان صنعت نفت همراه شد تا این موقعیت خطرناک را از دست بدهد.

هشدارهای متوالی

از نکات قابل توجه این دیدار تذکرات مکرر بازیکنان از داور حسن اکرمی در این دیدار بود.

آرمین سهرابیان (20)، آرش رضاوند (39)، صالح حردانی (61)، رافائل سیلوا (74)، مهدی مهدی پور (75) بازیکنان جریمه شده توسط داور در این دیدار بودند. جواد نکونام مربی این تیم در دقیقه 87 با کارت زرد جریمه شد.

از تیم صنعت نفت، رحیم آلبوغبیش (75) با کارت زرد داور جریمه شد.

این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم با 35 امتیاز همچنان صدرنشین لیگ باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=205178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.