افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

اسمار: نتوانستیم از فرصت هایمان استفاده کنیم/ رابطه من با بازیکنان ربطی به مربی شدن نداشت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 204319
اسمار: نتوانستیم از فرصت هایمان استفاده کنیم/ رابطه من با بازیکنان ربطی به مربی شدن نداشت – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم از آنها استفاده کنیم اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم. اسمار ویرا پس از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: نیمه اول تقریباً همین بازی بود اما تیم آلومینیوم می دانست چگونه فضا پیدا کند. موقعیت هایی هم داشتیم که می توانستیم از […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم از آنها استفاده کنیم اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم.

اسمار ویرا پس از شکست پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: نیمه اول تقریباً همین بازی بود اما تیم آلومینیوم می دانست چگونه فضا پیدا کند. موقعیت هایی هم داشتیم که می توانستیم از آنها استفاده کنیم اما متاسفانه نشد. در نیمه دوم با صحبت هایی که انجام دادیم بازی را در دست گرفتیم و توانستیم موقعیت هایی ایجاد کنیم اما متاسفانه گل نخوردیم و حریف از موقعیت ها استفاده کرد و به ما گل زد. باید در بازی های بعدی بیشتر کار کنیم و بتوانیم از موقعیت ها استفاده کنیم و گل بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر دلایل انتخابش به عنوان سرمربی این تیم، اظهار داشت: به تصمیم باشگاه احترام می گذارم. این باشگاه دارای هیئت مدیره و مدیران و بازیکنان حرفه ای است. رابطه خوب من با بازیکنان ربطی به انتخاب من به عنوان مربی ندارد. انتخاب من به این دلیل بود که یک سال و نیم در تیم بودم و قرار است همین کار را ادامه دهیم. به نظر من این سوال را باید از مدیرعامل و هیات مدیره پرسید.

عثمر درباره دلایلش برای تمرین دادن به برخی بازیکنان بعد از بازی و اینکه آیا ربطی به تنبیه بازیکنان داشت، توضیح داد: ربطی به تنبیه ندارد. اتفاقا من از بچه ها خیلی راضی بودم و دوست دارم چون ظرفیت دارند بیشتر خودشان را نشان دهند. این به خاطر برنامه ای بود که قبلا داشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم شما بهتر از نیم فصل خواهد شد؟ اینطور باش آنها در لحظه آخر باز شدند و ما توانستیم از آنها استفاده کنیم و به همین دلیل بازیکنان جدید را با خود آوردیم. در این دیدار نسبت به نیم فصل اول گزینه های کمتری داشتیم. دو بازیکن خوبمان سرلک و عمری را از دست دادیم و نتوانستیم بازیکنی را برای این دیدار بیاوریم. این دیدار گذشت اما باشگاه باید تمام تلاش خود را بکند تا همه بازیکنان برای بازی تراکتورسازی در دسترس باشند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که: «در بین بازیکنان تیم ملی پرسپولیس اشتباهات فردی زیادی دیدیم و ظاهراً تیم آنها هنوز تشکیل نشده است.» تیم ملی، ما آنها را چند روزی استراحت کردیم.» چون می دانستیم از حذف از آسیا ناراحت هستند. در دو دیداری که با ما داشتند، فکر نمی‌کنم اشتباهات فردی ربطی به ناراحتی داشته باشد و اینطور نبود.

عثمر درباره اینکه آیا گل محمدی به سبک بازی و مالکیت فوتبال ادامه می دهد یا روش جدیدی را در پیش می گیرد، گفت: من در کادر فنی گل محمدی بودم. قبلاً دیدید که در نیمه دوم آلومینیو حتی یک موقعیت خطرناک جلوی دروازه نداشت. ما همیشه به دنبال بهتر شدن هستیم. کار ما از قبل خوب بود و آمدیم آن را بهبود ببخشیم. مالکیت توپ نتیجه را برای خودمان می گیریم. هدف ما این است که تیمی که مالکیت توپ را در اختیار دارد بتواند از آن استفاده کند و به هدف خود برسد.

وی با بیان اینکه با شکست مقابل آلومینیوم اراک فشار هواداران بیشتر می شود گفت: همیشه فشار برای کار در تیم های بزرگ دنیا وجود دارد و پرسپولیس یکی از این تیم ها است. تنها چیزی که می تواند این فشار را کاهش دهد، بازی خوب و برد است. می خواهم به هواداران قول بدهم که پسران 100 درصد خود را در زمین گذاشتند و هرگز در تمرینات و بازی ها شکست نخواهند خورد. تنها چیزی که باید به آن فکر کنیم ریکاوری و فکر کردن به بازی بعدی است. متأسفانه در بازی بعدی تماشاگر نخواهیم داشت و اگر هم بود خیلی به ما کمک می کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با یادآوری لحظه بازگشت مرتضی پورعلیگنجی به میادین خاطرنشان کرد: صحبت درباره مرتضی پورعلیگنجی خیلی راحت است، زیرا او قبلا در سطح بین المللی بازی کرده است. در نیم فصل اول جای او، وحید امیری و یاسین سلمانی را احساس کردیم. همان طور که گفتید جای خالی پورعلیگنجی در تیم ملی احساس شد چرا که او علاوه بر اینکه بازیکن خوبی است می تواند یک لیدر هم باشد. فکر می کنم بازگشت به میادین در این فصل بسیار سخت است. ما همیشه پورعلی گنجی را در تیم داریم و من واقعاً منتظر حضور او در این فصل بودم. زوج کنعانی زادگان و گلسیانی هم امروز خوب بود. امیدواریم پورعلیگنجی به زودی سلامتی خود را به دست آورد.

عثمر درباره جذب بازیکنان جدید گفت: هرچه بازیکنان خوب و باکیفیت بیشتری وارد کنیم، تیم ما قوی‌تر می‌شود. تیم زمانی وارد مسابقه می شود که در درون تیم رقابت وجود داشته باشد. آرونوف هم بازیکن جوان و باکیفیتی است. فوتبال تجارتی است که نباید از آن عقب بمانیم. در این فصل محدودیت هایی برای جذب بازیکن داریم. شاید این موضوع به بسیاری از مربیان و تیم ها آسیب زده باشد. ما به دنبال دروازه بان دوم بودیم اما اگر قرار باشد بازیکنی بیاوریم که بازی نکرده، دروازه بان های خودمان بهتر هستند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)