افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

الهلال خطرناک ترین تیم آسیاست

  • کد خبر : 203187
الهلال خطرناک ترین تیم آسیاست

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، حسین چرخابی درباره دیدار سپاهان مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الهلال در حال حاضر خطرناک ترین باشگاه آسیاست و بیشترین قهرمانی را در این جام کسب کرده است. آنها خیلی سخت می بازند و در 19 بازی لیگ عربستان 17 برد و […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، حسین چرخابی درباره دیدار سپاهان مقابل الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الهلال در حال حاضر خطرناک ترین باشگاه آسیاست و بیشترین قهرمانی را در این جام کسب کرده است. آنها خیلی سخت می بازند و در 19 بازی لیگ عربستان 17 برد و دو تساوی کسب کرده اند و 59 گل به ثمر رسانده اند. الهلال در بهترین شرایط ممکن به مصاف سپاهان می رود و این دیدار برای میزبان آسان نخواهد بود.

وی ادامه داد: الهلال فوتبال بسیار شناور بازی می کند و هنگام حمله فضای بازی را به خوبی از راست به چپ و بالعکس تغییر می دهد. او از تمام نقاط زمین به خوبی استفاده می کند و در فاز تهاجمی قدرتمند است. اگر سپاهان بعد از دریافت توپ در حملات الهلال بتواند در سرعت انتقال از دفاع به حمله خوب عمل کند، می تواند به الهلال ضربه بزند. سپاهان به هیچ وجه نباید بدون گروگان به دروازه الهلال حمله کند. همه بازیکنان سپاهان دوست دارند گل بزنند اما باید بدانند لیگ برتر با لیگ قهرمانان آسیا فرق دارد و کار مقابل الهلال سخت است.

چرخابی درباره اینکه آیا سپاهان پتانسیل شکست الهلال را دارد یا خیر، تصریح کرد: اگر بازیکنان سپاهان در بهترین حالت خود باشند قطعا می توانند اتفاقات خوبی را رقم بزنند. مثلا همه انتظار دارند رامین رضاییان همان بازیکنی باشد که در سپاهان در اوج بود، نه بازیکنی که در تیم ملی بود و عملکردش برآورده نشد. همه بازیکنان سپاهان باید با تمرکز زیاد و کمترین خطا فوتبال بازی کنند تا در بازی رفت نتیجه خوبی کسب کنند.

سرمربی سابق تیم فوتبال سپاهان با تمجید از ستاره های خارجی الهلال یادآور شد: بازیکنان خارجی الهلال با کیفیت و خطرناک هستند به خصوص مالکوم که باید مراقب او باشیم. میتروویچ هم بازیکن بسیار خوبی است مثل سالم الدوساری که در الهلال نقش تعیین کننده ای دارد. البته سپاهان بازیکنان بسیار خوبی دارد و امیدوارم این دیدار با پیروزی نماینده شایسته ایران به پایان برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203187

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.