افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » اولین حضور اروپایی ده روس و آزمون در رم

  • کد خبر : 203155
اسمارتک نیوز » اولین حضور اروپایی ده روس و آزمون در رم

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، سردار آزمون می تواند در اولین حضور اروپایی به تیم روسیه کمک کند. دنیای فوتبال پر از شگفتی است و این بار شاهد شگفتی دیگری هستیم. آخرین بازی اروپایی سردار آزمون روزی بود که با پیراهن بایرلورکوزن به مصاف رم رفت و بعد از بازی برای حذف این تیم […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، سردار آزمون می تواند در اولین حضور اروپایی به تیم روسیه کمک کند. دنیای فوتبال پر از شگفتی است و این بار شاهد شگفتی دیگری هستیم.

آخرین بازی اروپایی سردار آزمون روزی بود که با پیراهن بایرلورکوزن به مصاف رم رفت و بعد از بازی برای حذف این تیم گریه کرد و حالا می تواند در ترکیب رم قرار بگیرد.

دانیله دروسی تصمیم گرفت سردار آزمون، توماسو بالدانزی و آنجلینو را در فهرست اروپایی رم قرار دهد. پس از کنار گذاشته شدن از ترکیب اروپایی رم برای مرحله گروهی، تست اکنون جایگزین بلوتی می شود که به صورت قرضی به فیورنتینا آمده بود.

سردار آزمون پنج شنبه شب در دیدار مقابل فاینورد این فرصت را دارد تا اولین بازی اروپایی خود را با پیراهن رم انجام دهد. بازیکن شماره 17 جالوروسی می خواهد خود را بیشتر نشان دهد و در کنار روملو لوکاکو خواهد بود. مهاجم بلژیکی در چند بازی اخیر کمی خسته به نظر می رسید و این آزمون جایگزینی خواهد بود تا لوکاکو بتواند نفسی بکشد و دوباره قدرت بگیرد.

به گزارش ilromanista رسانه ایتالیایی: عملکرد خوب آزمون با رم، سران این باشگاه را مجبور به فروش بلوتی به فیورنتینا کرد و احتمالا آزمون فرصت های بیشتری برای بازی خواهد داشت.

آمار خوب در اروپا

او آزمون رقابت های اروپایی را به خوبی می شناسد و به لطف تجربیاتش در روستوف، زنیت سن پترزبورگ و بایرلورکوزن، این فرصت را پیدا کرد تا در لیگ قهرمانان اروپا 23 بازی انجام دهد و 6 گل و یک پاس گل در این رقابت ها به ثبت برساند. او همچنین 17 بازی در لیگ اروپا انجام داده و در این رقابت ها 4 گل و 2 پاس گل به ثمر رسانده است. این آمار به خوبی نشان می دهد که آزم بازیکنی است که می تواند در این فصل لیگ اروپا به رم کمک کند. انعطاف پذیری همیشه نقطه قوت این بازیکن ایرانی بوده و دوروسی می تواند در این فصل از او در پست های مختلف استفاده کند.

برنامه پلی آف لیگ اروپا (پنجشنبه شب) به شرح زیر است:

فاینورد – رم
میلان – دویدن
لنس – فرایبورگ
یانگ بویز – اسپرت
بنفیکا – تولوز
گالاتاسارای – اسپارتا پراگ
شاختار دونتسک – مارسی
براگا – قره باغ

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.