افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

فیروزی: فعلا صحبتی برای تغییر مدیرعامل نیست و درویش در پرسپولیس می ماند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 202432
فیروزی: فعلا صحبتی برای تغییر مدیرعامل نیست و درویش در پرسپولیس می ماند – پرسپولیس نیوز

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان گفت: بحثی برای تغییر مدیرعامل پرسپولیس مطرح نشد و درویش فعلا ماندگار است. برنا فیروزی معاون مالی وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری جلسه باشگاه پرسپولیس گفت: این جلسه با حضور اعضا برگزار شد و موضوعات مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. گزارش حسابرسان شنیده شد و […]

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان گفت: بحثی برای تغییر مدیرعامل پرسپولیس مطرح نشد و درویش فعلا ماندگار است.

برنا فیروزی معاون مالی وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری جلسه باشگاه پرسپولیس گفت: این جلسه با حضور اعضا برگزار شد و موضوعات مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. گزارش حسابرسان شنیده شد و اخطارهای سازمان OSE نیز ذکر شد. تاییدیه ها به زودی اعلام می شود.

وی در خصوص بدهی ها و مطالباتی که هنوز وصول نشده است، گفت: وضعیت مالی باشگاه خوب نیست. اجازه دهید در مصوبات اعداد اعلام شود زیرا دقیقتر خواهد بود. دوستان تلاش می کنند پرونده های حقوقی را شروع کنند و برخی از آنها مربوط به مدل های مالی و تامین منابع مالی بود که بحث های خوبی داشتند. اعضای هیئت مدیره در حال حاضر کامل نیستند و پس از الحاق افراد جدید، تمرکز هیئت مدیره بر روی حل پرونده باشگاه به صورت موردی خواهد بود.

فیروزی در خصوص تغییر مسیر گفت: فعلاً بحثی نیست. درویش ماندگار است و درباره آن صحبتی نشده است.

وی در خصوص واگذاری اکثریت سهام باشگاه تصریح کرد: سهام از طریق خصوصی سازی صورت گرفت. ما سوال تجدید ارزیابی را مطرح می کنیم.

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به استعفای دو نفر از اعضای هیات مدیره گفت: به نظرم اگر اصبغیان به این سوال پاسخ می داد بهتر باشد. فکر می کنم با استعفای هر دو نفر موافقت شده است. آنها استعفا داده اند، اما این یک امر رسمی است. جلسه با حداقل ها برگزار می شود و نیازی به حضور همه افراد نیست.

فیروزی در خصوص وضعیت استقلال و تفاوت مدیریت و کادر فنی خاطرنشان کرد: اینها مسائل فنی است و هیات مدیره و مدیرعامل باید پاسخگو باشند. ما بعد نظارتی داریم.

معاون مالی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: مجاری ها چندین وام گرفته اند و مشکلی رایج است. موضوع اینجاست که برخی از آنها مسترد نشده است و ما نسبت به این نکات هشدار داده ایم.

وی در خصوص مطالبات باشگاه ها تصریح کرد: مطالبات ارزی وجود دارد و این بخشی از ظلمی است که به کشور ما می شود. ظاهر مشکل این است که ما فقط در بخشی از پرونده های تحریمی هستیم، اما متاسفانه به باشگاه ورزشی رحم نمی کنند و نمی دانم منطق آن چیست. یک باشگاه منابع مالی دارد و پاداش گرفته است اما تحریم ها اجازه نمی دهد این مبالغ به دست باشگاه ها برسد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)