افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
4

بازگشت تیم ملی به تمرینات پرسپولیس / حضور اورونوف و سرمربی جدید دروازه بان ها + عکس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 202385
بازگشت تیم ملی به تمرینات پرسپولیس / حضور اورونوف و سرمربی جدید دروازه بان ها + عکس – پرسپولیس نیوز

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه شنبه) خود را به پایان رساند و ملی پوشان نیز پس از مدت ها در این تمرین حضور داشتند. سرخپوشان ایران تمرین امروز خود را با حضور چهره های جدید جشن گرفتند. ابوالفضل بابایی و آرونوف بازیکنان جدیدی که به این تیم پیوستند در تمرین امروز حضور یافتند و […]

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (سه شنبه) خود را به پایان رساند و ملی پوشان نیز پس از مدت ها در این تمرین حضور داشتند.

سرخپوشان ایران تمرین امروز خود را با حضور چهره های جدید جشن گرفتند. ابوالفضل بابایی و آرونوف بازیکنان جدیدی که به این تیم پیوستند در تمرین امروز حضور یافتند و مورد استقبال بازیکنان قرار گرفتند اما با دستور سرمربی به طور ویژه برای ارزیابی شرایط خود تلاش کردند.
تمرین امروز نیز با حضور ملی پوشان همراه بود. علیرضا بیرانوند و محمدحسین کنعانی زادگان که حدود 35 روز در اردوی تیم ملی و در مسابقات جام ملت های آسیا حضور داشتند، پس از استراحتی که به همین دلیل از سوی کادرفنی به آنها داده شد، در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شدند.
حضور مجدد بیرانوند با معرفی جرسی انیسیو، سرمربی جدید دروازه بانان پرسپولیس نیز همراه بود که از امروز وظایف خود را آغاز کرد.
جرسی اینیسیو مربی دروازه بانان جدید این تیم نیز امروز به تمرین پیوست و مورد استقبال اعضای تیم قرار گرفت.
تمرین امروز 75 دقیقه به طول انجامید. توپ‌زنی، پاس‌های کوتاه و ترکیبی، تمرکز بر جناحین، حمله به دروازه از مرکز زمین، شوت‌زنی و فوتبال درون تیمی از بخش‌های مختلف برنامه امروز بود.
در این تمرین یک هوادار مبتلا به سندرم دان نیز حضور داشت که مورد استقبال اعضای تیم قرار گرفت و با وی عکس یادگاری گرفت.
گفتنی است، تیم فوتبال پرسپولیس فردا آخرین تمرین خود را برای دیدار آلومینیوم اراک برگزار می کند و سپس اعضای تیم با دو اتوبوس راهی اراک خواهند شد.
بازیکنان این تیم با امین، هوادار پرسپولیس مبتلا به سندروم داون عکس یادگاری گرفتند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)