افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

اسبقیان: انتخاب شکوری با مطالعه انجام شد/ تصمیم گیری درباره مدیرعاملی بر عهده هیات مدیره است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 202211
اسبقیان: انتخاب شکوری با مطالعه انجام شد/ تصمیم گیری درباره مدیرعاملی بر عهده هیات مدیره است – پرسپولیس نیوز

قائم مقام وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخاب شکوری به عنوان عضویت در هیات مدیره پرسپولیس مورد توجه قرار گرفت. شروین اسبقیان پس از جلسه باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: موضوع بررسی صورت های مالی باشگاه بود و مقرر شد هیات مدیره هر چه سریعتر این کار را انجام دهد. مدیرعامل و هیات مدیره سپس مشکلات […]

قائم مقام وزارت ورزش و جوانان گفت: انتخاب شکوری به عنوان عضویت در هیات مدیره پرسپولیس مورد توجه قرار گرفت.

شروین اسبقیان پس از جلسه باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: موضوع بررسی صورت های مالی باشگاه بود و مقرر شد هیات مدیره هر چه سریعتر این کار را انجام دهد. مدیرعامل و هیات مدیره سپس مشکلات مالی باشگاه را مطرح کردند و سازمان خصوصی سازی نیز در این زمینه کمک می کند. همچنین نمایندگانی از بورس و سهامداران نیز حضور داشتند که به بیان دغدغه های خود پرداختند. گزارش این جلسه قطعا برای وزیر ورزش ارسال می شود و وزارت ورزش در کنار این دو باشگاه است و از آنها حمایت معنوی و مدیریتی می کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره تغییرات در هیات رئیسه گفت: 2 نفر از اعضای هیات رئیسه خبیری و حدادیان استعفا داده بودند و سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته جایگزین خبیری شد که باید جابجا شود. از این فدراسیون ابراهیم شکوری نیز به عنوان یکی از اعضا انتخاب شد.

وی در خصوص هزینه های سرخابی ها گفت: طبیعی است که باشگاه هایی مانند استقلال و پرسپولیس هزینه های زیادی دارند و باید آن هزینه ها را تامین کرد. بخشی از آن باید با اقدامات هیات مدیره و مدیران عاملی که حضور دارند تامین شود و اقدامات لازم را انجام دهند. ما از وزارت ورزش حمایت می کنیم و اطمینان می دهیم که مشکلات شما حل شود.

وی با توجه به اینکه در گذشته در دوران حضور شکوری شاهد خروج ستارگان از تیم و نارضایتی هواداران از او بودیم و اینکه آیا انتخاب شکوری عمدی بوده است یا خیر، گفت: قطعاً این انتخاب عمدی بوده و آقای شکوری: ورزشکاری که سال هاست در فوتبال حضور داشته و در باشگاه پرسپولیس هم حضور داشته است و اگر موردی باشد وزارت ورزش می تواند نظارت کند و جایی که احساس کند مشکلی وجود دارد وارد شود. .

معاون وزیر ورزش درباره وضعیت درویش و مدیریت پرسپولیس گفت: هیات مدیره ای که ایجاد می شود در این خصوص تصمیم گیری خواهد کرد.

وی در مورد اینکه گفته می شود افرادی مانند طاهری با وزیر ورزش جلسه داشته اند، گفت: الان از شما به عنوان نایب قهرمانی خبر دارم و این گونه جلسات را نداشتیم. تصمیم گیری درباره باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل باشگاه توسط هیات مدیره انجام می شود.

معاون وزیر ورزش درباره مشکل مالی استقلال و پرسپولیس گفت: در این باره بحث شد. برخی از این مالیات ها نظارت و کاهش یافته است و دلبری یکی از اعضای هیات مدیره در این باره توضیح داد.

پیش از این در خصوص مسدود شدن بخشی از منابع سرخابی ها در AFC چه اقدامی دارید؟ وی گفت: این حرکت ناجوانمردانه استکبار جهانی است. ورزش سیاسی نیست باشگاهی به نام پرسپولیس جایگاهی پیدا می کند و بچه ها زحمت می کشند اما در اوج نامردی جلوی پاداششان گرفته می شود. ما پیگیر هستیم و دنیا باید بداند که کشور ما به ناعادلانه مورد حمله دیکتاتور جهانی قرار گرفته است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)