افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

اختلاف در باشگاه/مجمع درویش دائمی شد; حضور شکوری و طباطبایی غیرقانونی است! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 202153
اختلاف در باشگاه/مجمع درویش دائمی شد;  حضور شکوری و طباطبایی غیرقانونی است!  – پرسپولیس نیوز

در شرایطی که نماینده سازمان خصوصی سازی از امضای صورتجلسه امتناع کرد، با تصمیم وزارت ورزش دو عضو جدید به هیات مدیره این باشگاه اضافه شدند. طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، مجمع عمومی عادی سالیانه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس صبح امروز با حضور سید محمد شروین اسبقیان و برنا فیروزی معاونان توسعه مدیریت و منابع […]

در شرایطی که نماینده سازمان خصوصی سازی از امضای صورتجلسه امتناع کرد، با تصمیم وزارت ورزش دو عضو جدید به هیات مدیره این باشگاه اضافه شدند.

طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس، مجمع عمومی عادی سالیانه باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس صبح امروز با حضور سید محمد شروین اسبقیان و برنا فیروزی معاونان توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. ، محمدصادق واعظی، نایب رئیس سازمان خصوصی سازی، اعضای هیات مدیره باشگاه و رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، مرتضی فلاح، مدیرکل حقوقی وزارت ورزش، محمد آقاقلی، نماینده بورس و نمایندگان سهامداران استماع گزارش هیأت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورتهای مالی سال مالی منتهی به 31 مهر 1402، انتخاب بازرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیرالانتشار، تعیین حق حضور معاونت هیأت مدیره، مصوبات این جلسه بررسی شد.

در این جلسه به پیشنهاد وزارت ورزش مقرر شد حسن طباطبایی سرپرست فدراسیون کاراته و ابراهیم شکوری بازیکن سابق ارتش سرخ به عنوان دو عضو جدید هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عضویت داشته باشند. اما با توجه به اینکه انتخاب اعضای هیات مدیره در دستور جلسه قرار نگرفت، این موضوع با مخالفت سازمان خصوصی سازی همراه شد.

در واقع شروین اسبقیان نایب قهرمان وزارت ورزش و جوانان از قبول استعفای حسین خبیری و پیمان حدادی خبر داد و این دو نفر را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره معرفی کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که نماینده سازمان خصوصی سازی و نماینده ارز این اقدام نایب قهرمانی وازت اسپورت را غیرقانونی توصیف و تاکید کرد که در دستور کار جلسه امروز موضوع انتخاب دو نفر از اعضای جدید سازمان خصوصی سازی وجود ندارد. هیئت مدیره. در صورت اضافه شدن دو نفر، این موضوع باید در دستور جلسه مجمع عمومی بعدی قید شود و در مورد اسامی رای گیری شود.

نمایندگان خصوصی سازی تاکید کردند که نام دو نفر اعلام شده را در ثبت بازرگانی درج نمی کنند زیرا این موضوع در حال حاضر قانونی نیست. همچنین در این انجمن مشخص شد که رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس در این تیم شده است.

به همین دلیل سایت باشگاه پرسپولیس نام دو عضو جدید هیات مدیره این باشگاه را اعلام نمی کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)