افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

داداش زاده: وزیر ورزش کجاست؟ من به شدت نگران نتیجه بازی پرسپولیس هستم/آقای وزیر لطفا تکلیف مدیرعامل پرسپولیس را روشن کنید – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 202055
داداش زاده: وزیر ورزش کجاست؟  من به شدت نگران نتیجه بازی پرسپولیس هستم/آقای وزیر لطفا تکلیف مدیرعامل پرسپولیس را روشن کنید – پرسپولیس نیوز

بازیکن پارسال پرسپولیس گفت: آنها به شدت نگران شروع مجدد پرسپولیس در لیگ برتر هستند و با توجه به اتفاقات اخیر نمی دانم چه اتفاقی برای این تیم می افتد. بهزاد داداش زاده بازیکن سابق تیم پرسپولیس درباره بازگشت پرسپولیس به دور دوم لیگ برتر و شرایط مدیریتی این باشگاه صحبت هایی کرد. شرایط پرسپولیس […]

بازیکن پارسال پرسپولیس گفت: آنها به شدت نگران شروع مجدد پرسپولیس در لیگ برتر هستند و با توجه به اتفاقات اخیر نمی دانم چه اتفاقی برای این تیم می افتد.

بهزاد داداش زاده بازیکن سابق تیم پرسپولیس درباره بازگشت پرسپولیس به دور دوم لیگ برتر و شرایط مدیریتی این باشگاه صحبت هایی کرد.

شرایط پرسپولیس برای بازگشت به لیگ را چگونه ارزیابی می کنید؟
کاش بازی حذفی جام حذفی مقابل نفت و گاز گچساران لغو نمی شد. متأسفانه این باعث شد که یک بازی نسبتا آسان از تیم گرفته شود. اگر این دیدار را دیده بودم بهتر می توانستیم در مورد شرایط جدید تیم قبل از بازگشت به لیگ برتر نظر بدهیم.

چه می شود اگر
با توجه به تغییرات ایجاد شده در کادر فنی و تمام تاخیرها و فراز و نشیب های تیم، اگر این بازی برگزار شود بسیار خوب است زیرا پرسپولیس در بازی های دوستانه خارج از خانه نتایج خوبی کسب نکرده است و ما نداریم. میدانم. وضعیت اسمار برای تیم چه خواهد بود، پرسپولیس درست می کند.

ظاهرا امید زیادی به این مربی ندارید؟
همانطور که در هفته های اخیر اعلام شد هیچ یک از پیشکسوتان پرسپولیس از تغییرات ایجاد شده در کادر فنی راضی نیستند. منتظر مربی مناسب برای تیم پرسپولیس و با رزومه سرمربی پرسپولیس بودیم اما مدیریت باشگاه نه به این موضوع توجهی کرد و نه به خواسته هواداران. با پیشکسوتان مدام در این مورد مصاحبه و تذکر داده می شد اما در نهایت مدیریت باشگاه هر کاری که می خواست انجام داد تا این مربی دوم که تجربه چندانی هم ندارد بدون کوچکترین هزینه ای روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.

تقابل با آلومینیوم اراک را چگونه پیش بینی می کنید؟
تیم آلومینیوم یکی از تیم های سرسخت و خطرناک لیگ برتر است که همیشه مقابل ما خیلی خوب بازی کرده است. آنها در دور اول 0-1 به ما باختند. من نگران این بازی هستم. با توجه به نوع تمرینات تیم و آخرین نتایج پرسپولیس در بازی های دوستانه امیدوارم هواداران بد سورپرایز نشوند. البته همه مسابقات سخت است و پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی باید همه مسابقات را با قدرت پشت سر بگذارد اما در چنین شرایطی که پرسپولیس مربی مطمئنی ندارد این نگرانی بیشتر می شود.

اما قبول دارید که به هر حال تیم پرسپولیس بازیکنان برجسته ای دارد؟
امیدوارم بازگشت وحید امیری و ملی پوشان شرایطی را فراهم کند که حداقل با غیرت پرسپولیسی و فوتبال خوبشان نتایج لازم را کسب کنند. کمی با بالای جدول فاصله داریم و با توجه به توانایی بچه ها امیدوارم در پایان این هفته اتفاقی بیفتد که همه را خوشحال کند.

آخرین کلمه؟
از وزیر ورزش می خواهیم هر چه زودتر وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس را روشن کند. چرا که در این شرایط مشخص است که عده ای برای خودنمایی روی صندلی مدیریت باشگاه ما نشسته اند. هرکی بعد از قهرمانی فصل قبل میگه کاش قهرمان نمیشدیم که به بازیکنا جایزه نمیدادن، معلومه که اصلا دلش تو پرسپولیس نیست. هنوز این حرف ها و اتفاقات فینال فصل گذشته را فراموش نکرده ایم. رفتار آقای درویش با اعمال او همخوانی ندارد. آقای کیومرث هاشمی که محل اختفای او در حال حاضر مشخص نیست باید هر چه زودتر در این مورد تصمیم گیری کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)