افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

نکونام: با ستاره هایی که داشتیم منتظر قهرمانی بودیم – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 201885
نکونام: با ستاره هایی که داشتیم منتظر قهرمانی بودیم – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در هجدهمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا گفت: ابتدا از همه بازیکنان تشکر می کنم و خسته نباشید. زیرا آنها تمام تلاش خود را انجام دادند، به خصوص در مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن که باعث خوشحالی […]

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در هجدهمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا گفت: ابتدا از همه بازیکنان تشکر می کنم و خسته نباشید. زیرا آنها تمام تلاش خود را انجام دادند، به خصوص در مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن که باعث خوشحالی مردم شد. این تیم شایسته قهرمانی بود، اما هر چه بود نتوانستیم به فینال برسیم. با ستاره هایی که داشتیم و عملکردی که مقابل ژاپن داشتیم همه انتظار داشتند ایران در فینال حاضر شود اما هر چقدر تلاش کردند ناکام ماندند.

و افزود: نگاه ما باید رو به جلو و آینده باشد تا بتوانیم به نتیجه ای که می خواهیم برسیم. در این دوره از جام ملت ها از نظر تعداد تیم هایی که حضور داشتند در ابتدا شاهد مسابقات ضعیفی بودیم اما هر چه پیش رفتیم شاهد بازی های بسیار خوبی از سوی تیم ها بودیم. تیم فوتبال کشورمان هم می دانست که در این دوره از جام ملت های آسیا چه می خواهد، اما در مقاطعی شرایطی را که باید برای رویارویی با حریفان خود داشته باشد، فراهم نکرد. این فوتبال است، فقط باید منتظر باشیم تا در آینده به موفقیتی که می خواهیم برسیم.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان با توجه به اینکه همه توقع قهرمانی این تیم را داشتند، تصریح کرد: واقعیت این است که هیچکس فکر نمی کرد ژاپن، کره جنوبی، ایران و استرالیا جزو 4 تیم برتر این مسابقات نباشند. فنجان وقتی ایران به مصاف ژاپن رفت، مشخص بود که برنده این مسابقه قهرمان می شود. بعد از بازی با ژاپن همه به تمجید از تیم ملی پرداختند زیرا در مقایسه با تاکتیکی که در آن دیدار در نظر گرفته بودند، خوب بازی کردند.

نکونام ادامه داد: جردن تیم فوق العاده ای داشت. وقتی آنها در یک بازی دوستانه با تیم ملی بازی کردند و 3-1 شکست خوردند، من نحوه بازی آنها را دیدم و گفتم این تیم تبدیل به یک تیم فوق العاده می شود و نتیجه آن در جام ملت های آسیا 2023 خواهد بود.

سرمربی استقلال تهران با اشاره به حضور اردن در فینال گفت: وقتی اردن به فینال می رسد با توجه به بازیکنانی که در تیم ملی داشتیم توقعات بالاست اما امروز فوتبال، روز بازیکن شیطانی، هشدار، اخراج و از دست دادن بازیکنان است. دست در دست هم برو.” در این تورنمنت ها 120 دقیقه فرصت دارید تا تصمیم بگیرید، اگر از شانس خود استفاده نکنید جام را از دست خواهید داد.

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی فوتبال در کشور ما باید بلندمدت باشد، از تیم های پایه گرفته تا بزرگ، هدفمان مشخص باشد و بدانیم چه قصدی داریم. هدف ما جام جهانی نیست چون مدعی نیستیم و تمام تلاشمان برای جام ملت های آسیاست و باید طوری برنامه ریزی کنیم که در جام ملت های بعدی در همه موارد شرایط بهتری داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=201885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.