افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

راهپیمایی خانواده اردبیلی – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 200119
راهپیمایی خانواده اردبیلی – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام حسن باقری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که تجلی آرزوی ملت بر اساس باورها و اعتقادات دینی است از فردا برگزار می شود. ساعت 10 صبح از ایستگاه سرعین به میدان مصلی اردبیل می رسید. وی به یوم الله 22 بهمن و ایام الله دهه فجر […]

حجت الاسلام حسن باقری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن که تجلی آرزوی ملت بر اساس باورها و اعتقادات دینی است از فردا برگزار می شود. ساعت 10 صبح از ایستگاه سرعین به میدان مصلی اردبیل می رسید.

وی به یوم الله 22 بهمن و ایام الله دهه فجر به عنوان دوران رهایی ملت ایران از دست استکبار جهانی اشاره کرد و گفت: 22 بهمن روز شکست شیطان و پیروزی ابلیس است. ملتی که با پیشی گرفتن از نظام های غربی و شرقی توانست نمونه ای بی نظیر از یک ملت ارزشمند و الهی بیافریند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: مردم استان اردبیل آمادگی دارند فردا حماسه دیگری بیافرینند تا به جهانیان نشان دهند که این انقلاب همچنان زنده و پابرجاست و هیچ خطر و آسیبی نمی تواند مسیر شریف او را تغییر دهد.

حجت الاسلام باقری افزود: راهپیمایی امسال در اردبیل برخلاف سال های گذشته با خانواده و از ایستگاه سرعین ساعت 10 صبح آغاز می شود و شرکت کنندگان با سرود انقلابی با شکوه و افتخار به سمت میدان مصلی اردبیل می روند. شعارها

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: مسیر برادران و خواهران به صورت یکپارچه و منسجم برنامه ریزی شده است تا اینکه مردم اردبیلی به همراه خانواده خود در فضایی مناسب در این راهپیمایی حاضر شوند و حمایت خود را از انقلاب اسلامی نشان دهند. و نارضایتی آنها از دشمنان و اظهار کفر.

حجت الاسلام باقری افزود: پس از راهپیمایی شاهد سخنرانی رئیس کمیسیون ملی سیاسی امنیتی شورای اسلامی و سپس قرائت قطعنامه خواهیم بود.

وی بیان کرد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن علاوه بر اردبیل از ساعت 10 صبح و از میادین اصلی شهر آغاز می شود تا اهالی این استان چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن بگیرند. انقلاب اسلامی با شکوه خاصی.

حجت الاسلام باقری در ادامه سخنان خود یادآور شد: 11 غرفه فرهنگی، توضیحی، ورزشی و هنری برای کودکان، نوجوانان و خانواده ها در نظر گرفته شده است تا با حضور در این غرفه ها در برنامه های شاد و مفرح شرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: راهپیمایی 22 بهمن امسال با نشاط و نشاط بیشتری انجام می شود و امید است با توجه به تنوع اقلام تبلیغاتی بتوانیم به نمایش بگذاریم. صحنه های باشکوهی از حضور آبرومندانه مردم استان اردبیل در سایر مناطق از طریق تصاویر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=200119

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.