افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

پرسپولیس 16 روز فرصت دارد تا پنجره نقل و انتقالات را باز کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 199793
پرسپولیس 16 روز فرصت دارد تا پنجره نقل و انتقالات را باز کند – پرسپولیس نیوز

مدیران باشگاه پرسپولیس تنها 16 روز فرصت دارند تا پنجره نقل و انتقالات خود را باز کنند. تیم فوتبال پرسپولیس نیم فصل اول لیگ برتر را با 30 امتیاز به پایان رساند و در رده سوم جدول قرار گرفت. در پایان مسابقات و پس از انتخاب “اسمار لوس ویرا” به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، مدیران […]

مدیران باشگاه پرسپولیس تنها 16 روز فرصت دارند تا پنجره نقل و انتقالات خود را باز کنند.

تیم فوتبال پرسپولیس نیم فصل اول لیگ برتر را با 30 امتیاز به پایان رساند و در رده سوم جدول قرار گرفت. در پایان مسابقات و پس از انتخاب “اسمار لوس ویرا” به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس، مدیران این باشگاه با نظر این مربی تیم خود را تقویت کردند.

پرسپولیس تاکنون عبدالکریم حسن، عیسی آل کثیر، ابوالفضل بابایی و استون آرونوف را به خدمت گرفته است. مشکلی که این روزها مدیران پرسپولیس با آن مواجه هستند بسته بودن پنجره نقل و انتقالات است و این یعنی تا زمانی که قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس در سازمان لیگ ثبت نشود، این باشگاه نمی تواند از حضور این افراد در تیم شما استفاده کند. .

با اعلام سازمان لیگ فوتبال، نقل و انتقالات نیم فصل 16 اسفند به پایان می رسد و اگر قرمزها تا آن زمان نتوانند پنجره خود را باز کنند، در آینده با مشکل مواجه خواهند شد. پرسپولیس بابت قرارداد با “بوژیدار رادوشوویچ” دروازه بان سابق خود باید حدود 200 هزار دلار جریمه مالیاتی بپردازد و تا پرداخت این مبلغ پنجره قرمزها بسته می ماند.

استقلال تهران هم با این مشکل مواجه بود اما مدیران این باشگاه جمعه گذشته 20 بهمن ماه از باز شدن پنجره نقل و انتقالات خود خبر دادند و باید دید آیا مدیران پرسپولیس در این 16 روز موفق به باز شدن پنجره خود خواهند شد یا خیر. . مهلت تا 7 اسفند یا نه.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)