افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

پاسخ منفی پرسپولیس و بیرانوند به ادناسپور – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 199735
پاسخ منفی پرسپولیس و بیرانوند به ادناسپور – پرسپولیس نیوز

باشگاه پرسپولیس حتی با پیشنهادات مالی خوب هم حاضر به از دست دادن بازیکن ارزشمند خود نیست و بیرانوند نیز با توجه به شرایط حساس تیم قصد جدایی از این تیم را ندارد. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، درخشش علیرضا بیرانوند در گلزنی شیرهای سرخ ایران و تیم ملی فوتبال کشورمان مورد توجه باشگاه های […]

باشگاه پرسپولیس حتی با پیشنهادات مالی خوب هم حاضر به از دست دادن بازیکن ارزشمند خود نیست و بیرانوند نیز با توجه به شرایط حساس تیم قصد جدایی از این تیم را ندارد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، درخشش علیرضا بیرانوند در گلزنی شیرهای سرخ ایران و تیم ملی فوتبال کشورمان مورد توجه باشگاه های خارجی قرار گرفت. همین امر باعث شد تا پیشنهادات خوبی برای استخدام او ارائه شود.
باشگاه ادناسپور ترکیه یکی از باشگاه هایی بود که برای این انتقال پا پیش گذاشت و اخیرا پیشنهاد جدی برای جذب بیرانوند به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با بیرانوند بر ادامه همکاری تاکید کرد و تاکید کرد که پرسپولیس در شرایط فعلی به آن نیاز دارد. دروازه بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی نیز با توجه به شرایط حساس پرسپولیس، بازی های مهم نیم فصل دوم و حساسیت پستی که در آن قرار دارد، تصمیم گرفت پیشنهاد این باشگاه ترکیه ای را نادیده بگیرد.
به این ترتیب اگرچه آنها از حضور دروازه بانی که بسیاری از باشگاه ها آرزوی در اختیار داشتن آن را دارند راضی هستند، اما پاسخ پرسپولیس و علیرضا بیرانوند به پیشنهادات در این مقطع و با توجه به میل و علاقه هواداران منفی است.
بدون شک این تصمیم بیانگر اراده باشگاه و تک تک بازیکنان برای رسیدن به اهداف و شادی هواداران است که با حمایت و تشویق هواداران میسر خواهد شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)