افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

بردلی کوپر پس از باخت به پیت برنده جایزه شد/جایزه ترجیحی Super Bowl به اسکار – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 199700
بردلی کوپر پس از باخت به پیت برنده جایزه شد/جایزه ترجیحی Super Bowl به اسکار – خبرگزاری بیشتر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، در مراسم اهدای جوایز بهترین بازیگر مرد سال سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم سانتا باربارا که پنجشنبه شب در سالن تئاتر آرلینگتون سانتا باربارا برگزار شد، پیت برنده جایزه بردلی کوپر شد. برنشتاین برای بازی در نقش لئونارد، فیلم زندگینامه ای “Maestro” را اهدا کرد […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ددلاین، در مراسم اهدای جوایز بهترین بازیگر مرد سال سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم سانتا باربارا که پنجشنبه شب در سالن تئاتر آرلینگتون سانتا باربارا برگزار شد، پیت برنده جایزه بردلی کوپر شد. برنشتاین برای بازی در نقش لئونارد، فیلم زندگینامه ای “Maestro” را اهدا کرد که کارگردانی و نویسندگی آن را نیز بر عهده داشت.

این شب بزرگی برای بردلی کوپر بود که 12 نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و امیدوار است اسکار امسال را برنده شود.

در این مراسم «ماسترو» بازیگر و کارگردان جایزه بهترین بازیگر مرد سال را از دست برد پیت دریافت کرد. او به تشویق ایستاده جمعیت 2000 نفری که در تئاتر آرلینگتون جمع شده بودند پاسخ داد.

اما قبل از آن، این برد پیت بود که ابتدا به شوخی نقش بردلی کوپر را بازی کرد و سپس از تلاش های موفق او تمجید کرد.

همبازی کوپر در این فیلم، کری مولیگان، نیز برای ادای احترام به همبازی خود، کارگردان، نویسنده و تهیه کننده ماسترو، قبل از نمایش فیلم مشترکشان در پایان شب، روی صحنه حاضر شد.

حضور برد پیت ظاهری شاد به این مراسم بخشید. گفت: اولین باری که بردلی را دیدم با خودم گفتم; یک روز به این پسر یک سفر رایگان به سانتا باربارا می دهم.

وی افزود: برای ثبت خاطراتم به این نکته اشاره می کنم که نزدیک بود در «ستاره متولد شده» ایفای نقش کنم اما در نهایت بردلی کارگردانی را بر عهده گرفت.

برد پیت در بخشی از سخنان خود ابتدا به شوخی به تلاش کارگردانی کوپر برای فیلم «ماسترو» اشاره کرد و گفت: بردلی برای تهیه کنندگی، نویسندگی و بازی در این فیلم نامزد سه جایزه اسکار است، ظاهراً خودش کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است.

و سپس اضافه کرد: اگر اسکار جایزه کارگردانی را به بردلی کوپر ندهد، خوب است، او به آن عادت کرده است. او یکی از طرفداران فیلادلفیا ایگلز است.

این سخنان خنده حضار را برانگیخت و واکنش شوخی کوپر خارج از صحنه را برانگیخت که این سخنان را وحشتناک خواند.

این اولین بار نیست که این دو در مدار جوایز به یکدیگر کمک می کنند. در سال 2020، زمانی که پیت برای ارائه فیلم «روزی روزگاری در آمریکا» که اولین اسکار خود را به عنوان بازیگر برای آن دریافت کرد، در راه بود، کوپر برای معرفی دوستش و تمجید از او در مراسم هیئت ملی منتقدان فیلم شرکت کرد.

پیت در طول سخنرانی خود از کوپر تمجید کرد و گفت که می‌دانست نه پس از تماشای فیلم‌های متعدد کوپر که نامزد اسکار شده‌اند، بلکه با دیدن بازی دوستش در کمدی خماری در سال 2009، ستاره خواهد شد.

او به شوخی گفت که او و کوپر 49 ساله دارای ویژگی‌های مشترک هستند، از جمله سوپراستار سینما بودن و همچنین نام مشترک.

درباره عملکردش گفت: کارش ظریف است. در حالی که اغلب در حاشیه است، آنجاست و جالب است، می‌دانم عجیب به نظر می‌رسد، اما تماشا می‌کردم و می‌دانستم که هیچ کس دیگری نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

او تاکید کرد که اجرای کوپر “یک چیز جدید” بود و به همین دلیل بلافاصله می دانست که این مرد قرار است بدرخشد.

ستاره 60 ساله «باشگاه مشت زنی»، «ماسترو» کوپر را شاهکار خواند و گفت که به جز تجربه کارگردانی رابرت ردفورد هرگز چنین موفقیتی را ندیده است.

پیت همچنین درباره اولین کارگردانی کوپر با نام A Star Is Born صحبت کرد که او با لیدی گاگا نویسندگی و بازی کرد.

پیت گفت: “از آنجایی که این فیلم قبلا ساخته شده بود، خطرات بالا بود، اما کوپر آن را واقعاً خوب انجام داد.”

او از توانایی کوپر در بازی در این فیلم تمجید کرد و گفت که در حالی که او ناهماهنگ، مست و شکسته است، هنگام فیلمبرداری برخی صحنه ها با دقت با عوامل فیلم هماهنگ می کرد. وی افزود: انجام این کار واقعا خوب بود، چیزی کم از کمال.

بردلی کوپر جایزه ای را از شکست پیت / جایزه ترجیحی سوپر بول به اسکار برد

کوپر در جدیدترین فیلمش که کارگردانی و نویسندگی آن را نیز بر عهده داشت، نقش لئونارد برنشتاین را بازی کرد که در آن رهبر ارکستر معروف و داستان زندگی عاشقانه اش با همسرش بازی می کرد.

پیت گفت که معتقد است استعداد کوپر ناشی از “عشق او به این چیز کوچکی است که ما آن را تجربه انسانی می نامیم و تمام مبارزات و شادی ها و آشفتگی های آن.”

او در پایان سخنان خود را با صحبت درباره دوستش در اسکار آتی که استاد نامزد 7 جایزه است، به پایان رساند و گفت: او 12 بار نامزد شده است و واقعا امیدوارم امسال سال او باشد، زیرا او شایسته آن است. اما اگر این اتفاق نیفتد، مشکلی نیست. همه می دانند که این فقط موضوع زمان است.

او همچنین دوستش را «برادلی یگانه» نامید.

کوپر در طول سخنرانی خود همچنین در مورد اینکه چگونه فیلمسازی زندگی او را تغییر داد و او را زنده نگه داشت صحبت کرد. او حرفه بازیگری را یک امتیاز نامید.

وی ادامه داد: باورم نمی شود بتوانم این کار را انجام دهم. من بسیار خوش شانس و برکت بوده ام.

این بازیگر در پایان سخنان خود از اطرافیانش که به او قدرت و عشق دادند تا دستش را دراز کند و خودش را باور کند تشکر کرد.

بردلی کوپر با اشاره به صحبت های برد پیت به شوخی گفت که او ترجیح می دهد در سال 2024 با Eagles برنده سوپربول باشد تا اسکار.

کوپر در مصاحبه ای کوتاه پس از دریافت جایزه در مراسم، فاش کرد که برای “ستاره ای متولد شده” ابتدا به بیانسه به عنوان نقش اول و سپس ادل فکر می کرد تا اینکه سرنوشت دخالت کرد و لیدی گاگا را دید که آهنگ ادیت پیاف را اجرا می کند. آن را فهمید و فهمید. که باید در این فیلم بازیگر شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=199700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.