افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » درخشش ستاره های اردنی در لیگ آسیا

  • کد خبر : 198949
اسمارتک نیوز » درخشش ستاره های اردنی در لیگ آسیا

به گزارش گروه ورزش. اسمارتک نیوزموسی التمری 26 ساله در دیدار نیمه نهایی مقابل کره جنوبی گلزنی کرد تا کره جنوبی را 2 بر صفر شکست دهد و برای اولین بار در تاریخ به فینال جام ملت های آسیا صعود کند. اردن در دیدار پایانی به مصاف قطر می رود. روی کاغذ اردن تیم 87 […]

به گزارش گروه ورزش. اسمارتک نیوزموسی التمری 26 ساله در دیدار نیمه نهایی مقابل کره جنوبی گلزنی کرد تا کره جنوبی را 2 بر صفر شکست دهد و برای اولین بار در تاریخ به فینال جام ملت های آسیا صعود کند. اردن در دیدار پایانی به مصاف قطر می رود. روی کاغذ اردن تیم 87 رده بندی فیفا ضعیفتر است اما این تیم با تیم های التماری و یازان النعیمات شرایط خوبی دارد.

التماری که در اوایل مسابقات دو گل به مالزی زد، تنها بازیکن اردن است که در اروپا بازی می کند. او عضو تیم مون پلیه فرانسه است. التماری همچنین از اسپانیا، ترکیه و دسته دوم انگلیس پیشنهاداتی دریافت کرد. او اولین اردنی است که در لیگ 1 فرانسه بازی می کند و در 16 بازی برای مون پلیه 5 گل به ثمر رسانده است.

این بازیکن برای اولین بار به قبرس سفر کرد و در آنجا عملکرد خوبی داشت و بهترین بازیکن لیگ لقب گرفت. او در سال 2020 با مبلغی بیش از یک میلیون یورو به بلژیک رفت و 10 گل در لیگ بلژیک به ثمر رساند و در نهایت تابستان گذشته به مون پلیه رفت. التمری در آستانه فینال جام ملت های آسیا به خبرگزاری فرانسه گفت: تعهد، ذهنیت و نظم چیزهای بسیار مهمی هستند و اساس حرفه ای گرایی محسوب می شوند. اگر آنها را نداشته باشید، نمی توانید موفق شوید.

حسین عموتا، سرمربی مراکشی اردن از بازیکنانش خواسته است که راه التماری را طی کنند و به فوتبال اروپا بروند.

اردن هرگز به جام جهانی راه پیدا نکرده است و با توجه به مسابقات 48 تیمی امیدوار است در سال 2026 برای اولین بار در این مسابقات شرکت کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=198949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.