افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

جلسه هیات مدیره پرسپولیس با حضور دنبال کنندگان – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 197950
جلسه هیات مدیره پرسپولیس با حضور دنبال کنندگان – پرسپولیس نیوز

هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز (چهارشنبه) برای بررسی موضوعات مختلف تشکیل جلسه دادند. اعضای هیات مدیره پرسپولیس و رضا درویش به ریاست حسین شهریاری رئیس هیات مدیره دیدار کردند. در این دیدار افشین پیروانی سرپرست تیم نیز حضور داشت. قراردادهای نیم فصلی که تاکنون با جذب چهار بازیکن جدید همراه بوده است، جذب […]

هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز (چهارشنبه) برای بررسی موضوعات مختلف تشکیل جلسه دادند.

اعضای هیات مدیره پرسپولیس و رضا درویش به ریاست حسین شهریاری رئیس هیات مدیره دیدار کردند. در این دیدار افشین پیروانی سرپرست تیم نیز حضور داشت.

قراردادهای نیم فصلی که تاکنون با جذب چهار بازیکن جدید همراه بوده است، جذب مربیان جدید برای تکمیل کادر مربیگری، مسائل اقتصادی از جمله برنامه های درآمدزایی و درآمدهای محقق شده، آخرین وضعیت تیم شروع کنید. از نیم فصل دوم و آخرین وضعیت پرونده های حقوقی. باشگاهی که در روزهای اخیر با رای موافق این باشگاه همراه بود، یکی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود و تصمیماتی را در پی داشت که از سوی مدیرعامل باشگاه اتخاذ خواهد شد.

در این جلسه مدیر کل به ارائه گزارش هایی در زمینه های مذکور، اقدامات انجام شده برای پرداخت حقوق اعضای تیم و همچنین اقدامات مالی و اداری که برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات در حال انجام است، پرداخت.
همچنین افشین پیروانی گزارشی از وضعیت تیم و اردوی امارات ارائه کرد که با رضایت اعضای تیم همراه بود و هیئت مدیره نیز از زحمات وی و سایر اعضای تیم تقدیر و تشکر کرد.
در این جلسه هیات مدیره همچنین اقدامات قانونی را که منجر به رای به نفع باشگاه و صیانت از حقوق مادی و معنوی پرسپولیس شد مورد ارزیابی قرار داد.

در پایان این نشست صمیمی جشن تولد کوتاهی برای افشین پیروانی مربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور اعضای هیات مدیره و مدیرعامل برگزار شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)