افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

پورعلیگنجی: اعتماد به نفس کره ای ها افزایش یافته است. دلم برای بازی با ژاپن تنگ شده! – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 196887
پورعلیگنجی: اعتماد به نفس کره ای ها افزایش یافته است.  دلم برای بازی با ژاپن تنگ شده!  – پرسپولیس نیوز

مدافع مصدوم تیم ملی فوتبال ایران می گوید دیدار تیمش مقابل ژاپن یک رویا بود. مرتضی پورعلیگنجی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم فوتبال ایران در آستانه دیدار با قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا اظهار کرد: این فصل نسبت به فصول گذشته کیفیت بالاتری داشت و تیم هایی هم […]

مدافع مصدوم تیم ملی فوتبال ایران می گوید دیدار تیمش مقابل ژاپن یک رویا بود.

مرتضی پورعلیگنجی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم فوتبال ایران در آستانه دیدار با قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا اظهار کرد: این فصل نسبت به فصول گذشته کیفیت بالاتری داشت و تیم هایی هم حضور داشتند. مانند مالزی، تایلند، سوریه و حتی اندونزی که جزو رتبه های دوم آسیا محسوب می شوند، با آمادگی بسیار خوبی به این مسابقات آمدند و می توان گفت سطح آنها تفاوت چندانی با تیم های خوب آسیا نداشت. آسیا. در کل این مسابقه یکی از بهترین دوره هایی بود که تا به حال دیده بودم.

مدافع مصدوم تیم ملی ادامه داد: بچه ها مدت ها از هم دور بودند و هماهنگی زیادی با هم نداشتند اما در مرحله گروهی 9 امتیاز گرفتیم. هماهنگی بین پسرها بیشتر و بیشتر می شود تا آنچه کادر مربیگری می خواهد در زمین پیاده شود. خدا را شکر بازی به بازی با آنالیز و مدیریت خوب امیر قلعه نویی بهتر شدیم و به اهدافمان رسیدیم. در دیدارهای مقدماتی بچه ها با غیرت مثال زدنی کیفیت بالایی از خود نشان دادند و اگرچه کار تیم در بازی با سوریه مساوی بود، اما در نهایت سربلند بیرون آمدیم.

وی گفت: بازی با ژاپن یکی از رویایی ترین بازی هایی بود که در عمرم دیدم. پشیمان شدم که چرا نتوانستم به تیم ملی کمک کنم و این حسرت برای همیشه در قلبم می ماند. تمام تیم حمایت کننده و متحد به یکدیگر کمک کردند تا به نتیجه برسیم. اگر بر اساس برنامه ریزی، تاکتیک و فاکتورهای فوتبالی می خواستیم ژاپن را شکست دهیم، برایمان خیلی سخت بود چون کیفیت ژاپنی ها از همه تیم های آسیایی خیلی بالاتر است، اما بچه های ما نشان دادند که می توانند از پس این بازی بر بیایند. با آن با غیرت مثال زدنی خود: تیم نیز برنده می شود. در روزی که همه فکر می کردند ایران در مسابقات شکست می خورد، بچه ها با غیرت و تعصب خود پیروز شدند و دل مردم ایران را شاد کردند.

پورعلیگنجی با تاکید بر اینکه اتحاد و همدلی در تیم بی نظیر است، بیان کرد: همه ما با بچه های بازی نمی کنند و بچه هایی که بازی می کنند همدردی هستیم و این همدلی و اتحاد مرهون وجود امیر قلانوی است. او این اصل را به تیم القا کرد که همه باید با هم خوب رفتار کنند و مهم نیست چه کسی در زمین بازی می کند. امیدوارم تیم ملی یکپارچه و مقتدرانه همینطور جلو برود و در نهایت با قهرمانی در آسیا دل مردم عزیز ایران را شاد کند.

وی در خصوص پیش بینی خود از نتیجه دیدار تیم های اردن و کره جنوبی خاطرنشان کرد: این بازی واقعا قابل پیش بینی نیست و نمی توان گفت کدام تیم پیروز از میدان خارج می شود. ما روی بازی با قطر تمرکز کرده ایم و تمام تیم برای شکست قطر و رسیدن به فینال انگیزه داریم. هدف ما رسیدن به فینال است و فرقی نمی کند در فینال با کدام یک از این دو تیم روبرو شویم.

پورعلیگنجی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا در این تورنمنت کره جنوبی را قدرتمندتر می دید یا ژاپن؟ وی بیان کرد: ژاپن و کره تقریبا در یک سطح هستند اما پس از شکست تیم های عربستان و استرالیا، کره با اعتماد به نفس بیشتری به میدان می رود و باید دید کدام تیم از دیدار کره جنوبی و اردن پیروز بیرون می آید. .

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)