افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » تلاش می کند مطالبات باشگاه شیمبای ماه را پرداخت کند

  • کد خبر : 196750
اسمارتک نیوز » تلاش می کند مطالبات باشگاه شیمبای ماه را پرداخت کند

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، عزیزالله حیدری معاون حقوقی باشگاه مس رفسنجان در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت بازار نقل و انتقالات این باشگاه اظهار داشت: در یک هفته گذشته تلاش های زیادی انجام دادیم. برای پرداخت مطالبات قطعی و باز کردن پنجره باشگاه.” از این نظر پنج پرونده بسته شد و […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، عزیزالله حیدری معاون حقوقی باشگاه مس رفسنجان در پاسخ به سوالی مبنی بر آخرین وضعیت بازار نقل و انتقالات این باشگاه اظهار داشت: در یک هفته گذشته تلاش های زیادی انجام دادیم. برای پرداخت مطالبات قطعی و باز کردن پنجره باشگاه.” از این نظر پنج پرونده بسته شد و مطالبات بازیکنان پرداخت شد، اما آخرین پرونده باقی مانده مربوط به تال شیمبا مهاجم برزیلی است که شماره حسابش باید به صورت رسمی به ما اعلام شود.

حیدری در پاسخ به این سوال که چطور ممکن است باشگاه مس رفسنجان شماره حساب بازیکن خود را نداشته باشد؟ وی گفت: شماره حساب شیمبا را در یکی از بانک های محلی داریم و او اعلام کرده است که مبلغ به این حساب واریز نشود و شماره حسابی در کشور دیگری اعلام کرده که آن هم به نام او نیست. اما شماره حساب مقصد را به صورت غیر رسمی، شفاهی یا واتس اپ به باشگاه اعلام کرد که قابل قبول نیست.

وی ادامه داد: همچنان منتظریم و در مکاتبات انجام شده از طریق ایمیل رسمی باشگاه به اطلاع می رسانیم که فقط با وارد کردن رسمی شماره حساب از طریق ایمیل می توانیم این مبلغ را به همان حساب واریز کنیم.

معاون حقوقی باشگاه مس رفسنجان همچنین با اشاره به آخرین وضعیت همکاری این باشگاه با شیمبا خاطرنشان کرد: طلبی که در شرف پرداخت هستیم مربوط به گزینه های فصل گذشته است و در مورد فصل جاری نیز باید بخشی را بگویم. مبلغ قرارداد مهاجم برزیلی در ابتدای فصل و سپس به صورت نقدی در طول فصل پرداخت شد و مدارک لازم در این خصوص را داریم.

حیدری تصریح کرد: از نظر ما فسخ قرارداد شیمبا غیرقانونی است و هیچ باشگاه دیگری نمی تواند با این بازیکن وارد مذاکره یا قرارداد بکند. تا جایی که من اطلاع دارم کادر فنی منتظر این بازیکن هستند و مکاتبات لازم را انجام داده ایم. پرداخت مابقی مطالبات شما در این فصل مشکلی ندارد اما بنا به درخواست ما لازم است هر چه سریعتر در تمرین تیم حاضر شوید تا همکاری دو طرف طبق قرارداد فی مابین ادامه یابد.

انتهای، آخر

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.