افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

شستا از خرید پرسپولیس خودداری کرد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 196645
شستا از خرید پرسپولیس خودداری کرد – پرسپولیس نیوز

شرکت شستا که به عنوان بزرگترین واحد دولتی خرید سهام پرسپولیس شناخته می شود، تمایلی به خرید این باشگاه ندارد. مدیرکل تامین اجتماعی در مصاحبه مطبوعاتی خود اعلام کرد که این سازمان قصد مشارکت در خرید سهام پرسپولیس را ندارد. به این ترتیب تصمیم وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی برای واگذاری سهام پرسپولیس و […]

شرکت شستا که به عنوان بزرگترین واحد دولتی خرید سهام پرسپولیس شناخته می شود، تمایلی به خرید این باشگاه ندارد.

مدیرکل تامین اجتماعی در مصاحبه مطبوعاتی خود اعلام کرد که این سازمان قصد مشارکت در خرید سهام پرسپولیس را ندارد. به این ترتیب تصمیم وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی برای واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال به شرکت های بزرگ اقتصادی که زیر نظر دولت اداره می شوند فعلا به موضوعات مهم تری گره خورده است.

البته از ابتدا مشخص بود که سازمان تامین اجتماعی با توجه به پوشش تعداد زیادی از بازنشستگان و خطرات و اعتراضات احتمالی در خصوص هزینه های فوتبال و انعکاس ارقام مربوط به قراردادها نباید وارد این سرمایه گذاری شود، زیرا چهره مشکلات و مسائل بعدی حتی اگر این موضوع باید اقتصادی باشد.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز در پاسخ به خبرنگاری که از وی درباره واگذاری سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس به این سازمان سوال کرده بود، گفت: تمام تلاش مدیران سازمان این است که فروش املاک سودآور و به قیمت مناسب با توجه به آنچه «مصوب شده از دولت گرفته شود» گفت: در خصوص این موضوع که دولت می خواهد با واگذاری باشگاه مابقی بدهی خود را در سال جاری بپردازد. پرسپولیس به تامین اجتماعی، هنوز با ما صحبتی نشده است، البته دولت بحث واگذاری این باشگاه به گروه شستا و بانک رفاه کارگران را مطرح کرد، واگذاری این مجموعه نه فنی است و نه اقتصادی. مطلوب است و فعلا مخالفت خود را اعلام کرده ایم.

از این حیث باید دید دولت برای سهام باشگاه پرسپولیس مشتری بومی دیگری پیدا می کند یا مشکل واگذاری سهام این باشگاه در چارچوب خصوصی سازی مانند سال های اخیر لاینحل باقی می ماند. .

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)