افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

تمرکز تیم ملی روی قهرمانی است.

  • کد خبر : 196142
تمرکز تیم ملی روی قهرمانی است.

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، امید ابراهیمی درباره دیدار روز چهارشنبه تیم ملی کشورمان مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم به مردم برای ژاپن تبریک بگویم و این که بازی با ژاپن با تمام امتیازاتش خیر. امتیاز بیشتر برای انتخاب ما شادی خود را بعد از پیروزی ساختیم […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، امید ابراهیمی درباره دیدار روز چهارشنبه تیم ملی کشورمان مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم به مردم برای ژاپن تبریک بگویم و این که بازی با ژاپن با تمام امتیازاتش خیر. امتیاز بیشتر برای انتخاب ما شادی خود را بعد از پیروزی ساختیم و با مردم شریک شدیم. آن مسابقه در حال حاضر تمام شده و در تاریخ ثبت شده است، پس از بازی با ژاپن، آنها نه کپی، نه جام و نه مقامی به ما ندادند. تمام هدف ما این است که قهرمان شویم و بهترین ها را برای خودمان و مردم رقم بزنیم.

وی افزود: در مورد دیدار مقابل قطر نیز باید بگویم که ما به عنوان بازیکن سعی کردیم بهترین عملکرد خود را در زمین داشته باشیم. ما به رویدادهای دیگر اهمیتی نمی دهیم، روی عملکرد خودمان تمرکز می کنیم. قطر میزبان نیز در تلاش است تا بهترین ها را برای خود رقم بزند. تمرکز ما روی زمین است تا با بهترین عملکردمان بازی را ببریم. انرژی و دعای مردم با ماست و می توانیم بهترین ها را رقم بزنیم.

ابراهیمی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که چهار ماه پیش قطر را با نتیجه 4 بر صفر شکست دادیم، به عنوان بازیکنی که در باشگاه های قطری بازی می کند، از شرایط بازی بگوید زیرا خیلی ها فکر می کنند بازی چهارشنبه آسان خواهد بود. . گفت: خودت گفتی که بازی چهارم ماه گذشته بود و 4 ماه در فوتبال زمان زیادی است و در آن زمان قطر مربیان و بازیکنان دیگری داشت. حالا یک سرمربی جدید آورده اند و چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شده اند. آنها بازیکنان جوانی دارند، تیم بسیار قابل احترامی است. 4 سال پیش قهرمان جام ملت های آسیا شد. با تمام احترامی که برای تیم ملی قطر قائل هستیم و اینکه این تیم بازیکنان جوان و باکیفیتی دارد، تلاش می کنیم تا موفق شویم. ما به عنوان بازیکنان تیم ملی سعی می کنیم بهترین کار را برای خودمان انجام دهیم. با تلاش بازیکنان و دعای مردم می توانیم به بهترین ها برسیم.

هافبک تیم فوتبال ایران گفت: این انرژی و حمایت مردم جای ستایش دارد تا اینکه فراموش کنم یک نکته را بگویم. از روز اول تا امروز از همه افرادی که ما را حمایت کردند چه در جلوی هتل و چه در قطر تشکر می کنیم. امیدوارم حمایت و انرژی شما تا آخرین روز ما را همراهی کند.

وی در خصوص اینکه برخی نگران این هستند که پیروزی مقابل ژاپن باعث افتخار تیم ملی شود، گفت: به این مسائل فکر نمی کنیم. ماجرای آقای قلانوی مشخص است، او به تجربه کافی نیاز دارد که به این چیزها فکر نکند و بعد از بازی هم همین نظر را داشتند که بازی با ژاپن برای ما تمام شده و به بازی بعدی فکر می کنیم. ما بازیکنان حرفه ای زیادی داریم که به این چیزها فکر نمی کنند. هدف ما فقط قهرمانی ژاپن نبود، هدف ما قهرمانی برای شادی مردم است و ژاپن را به عنوان یکی از رقبا شکست دادیم و انشاالله بتوانیم قهرمانی را کسب کنیم و همه را خوشحال کنیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=196142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.