افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

واکنش برونکو به پیشنهادات: اولویت من کار در تیم ملی است نه باشگاهی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 196018
واکنش برونکو به پیشنهادات: اولویت من کار در تیم ملی است نه باشگاهی – پرسپولیس نیوز

سرمربی سابق تیم پرسپولیس اولویت خود برای بازگشت به فوتبال را کار در سطح ملی عنوان کرد. می خواهم استراحت کنم اما کار در سطح ملی اولویت من است. این را برانکو ایوانکوویچ پس از برکناری از سرمربیگری تیم ملی عمان می گوید. تیمی که در مرحله گروهی از جام ملت های آسیا کنار رفت […]

سرمربی سابق تیم پرسپولیس اولویت خود برای بازگشت به فوتبال را کار در سطح ملی عنوان کرد.

می خواهم استراحت کنم اما کار در سطح ملی اولویت من است. این را برانکو ایوانکوویچ پس از برکناری از سرمربیگری تیم ملی عمان می گوید. تیمی که در مرحله گروهی از جام ملت های آسیا کنار رفت و حتی نتوانست به عنوان یکی از تیم های سوم صعود کند.

برانکو که پرسپولیس هم او را می خواست و جواب منفی داد، در پاسخ به سوال خبرنگار کروات تی پورتال گفت: از آسیا و آفریقا پیشنهاد دارم اما هنوز فرصت استراحت نداشته ام. با این حال اولویت من کار در تیم های ملی است نه در باشگاه ها.

به گزارش تی پورتال کرواسی، کمتر مربی کروات می تواند به خود ببالد که چهار سال را در یک کشور عربی گذرانده است که ثبات کمی برای حفظ مربی دارد، اما برانکو ایوانکوویچ به آن دست یافت و چندین سال روی نیمکت عمان بود.

در جام ملت های آسیا فقط بدشانسی مانع از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی شد. چرا که عمان تا دقیقه 78 در بازی اول مقابل عربستان پیش بود اما در وقت اضافه شکست خورد.

برانکو درباره عدم صعود تیمش به دور بعد گفت: فکر می کنم اگر بازی اول را می بردیم در پایان دور گروهی هفت امتیازی می شدیم. در بازی با تایلند تقریبا 80 درصد توپ را در اختیار داشتیم و 15 شوت زدیم اما توپ نمی خواست وارد دروازه شود و در نهایت برای صعود به یک پیروزی حداقلی مقابل قرقیزستان نیاز داشتیم اما یک گل دریافت کردیم. در دقیقه 80 به گل رسیدیم و جایگاه خود را در مرحله یک هشتم نهایی از دست دادیم. دست دادیم کی میدونه اگه بالا میرفتیم چی میشد. اما هیچ عصبانیتی وجود ندارد، قرارداد ما تمام شد و با همکاری موافقت نکردیم.

شما چی فکر میکنید؟ آیا این نتیجه خوبی برای عمان است؟

نتیجه ممکن است هیجان انگیز نباشد، اما واقعیت است. تیم عمان را بالا بردیم، فکر می کنم از نظر رنکینگ فیفا نهمین تیم آسیا شدیم. البته ژاپن، استرالیا و کره خیلی جلوتر هستند، اما عمان اکنون به تیم هایی مانند عراق، امارات و قطر بسیار نزدیک است. من حدود 20 سال است که جام ملت های آسیا را دنبال می کنم و این دوره قوی ترین دوره تاریخ است زیرا از 26 بازیکن تیم ملی ژاپن تنها 4 بازیکن در لیگ ژاپن بازی می کنند. ایرانی ها و استرالیایی ها هم لژیونرهای زیادی دارند. علاوه بر این، تیم هایی مانند تایلند پیشرفت زیادی کرده اند و با چشمان خود می توانید ببینید که سعودی ها چقدر روی فوتبال سرمایه گذاری کردند. جام جهانی را هم دیدید که سه تیم از پنج تیم ملی (کره جنوبی، ژاپن و استرالیا) از گروه ها صعود کردند. در هر صورت فوتبال آسیا با سرعت بسیار بالایی در حال پیشرفت است.

شما در آسیا شهرت زیادی کسب کرده اید. هنوز پیشنهادی دارید؟

باور کنید یا نه، در حال حاضر چند پیشنهاد وجود دارد. من از آسیا و حتی قاره آفریقا پیشنهاد دارم اما هنوز هیچ پیشنهادی را بررسی نکرده ام. برای استراحت نیاز به زمان دارم. در هر صورت اولویت من تیم ملی است نه کار در باشگاه.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)