افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » ستاره استقلال با سلول های بنیادی به دید باز می گردد

  • کد خبر : 195929
اسمارتک نیوز » ستاره استقلال با سلول های بنیادی به دید باز می گردد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، زمانی که آرتور کوین یاماگا در تمرین استقلال مصدوم شد و به اتاق عمل منتقل شد، هیچکس فکر نمی کرد که موضوع تا این حد جدی باشد، اما به نظر می رسد مصدومیت های تاریخی و بسیار تلخ مانند طلسمی است که می زند. استقلال. بازیکنان خارجی و پس […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، زمانی که آرتور کوین یاماگا در تمرین استقلال مصدوم شد و به اتاق عمل منتقل شد، هیچکس فکر نمی کرد که موضوع تا این حد جدی باشد، اما به نظر می رسد مصدومیت های تاریخی و بسیار تلخ مانند طلسمی است که می زند. استقلال. بازیکنان خارجی و پس از پادوانی، حالا ستاره فرانسوی استقلال با مصدومیتی فوق العاده تلخ و بسیار نگران کننده دست و پنجه نرم می کند. اتفاقی که حتی می تواند به قیمت پایان دوران حرفه ای فوتبال این بازیکن تحصیل کرده تمام شود. البته باشگاه استقلال و کادر فنی این تیم هنوز واکنش صریحی به این موضوع نشان نداده اند و از نظر پزشکی نمی توان همه چیز را به طور قطعی اعلام کرد اما شواهد نشان می دهد یاماگا روزهای سختی را پشت سر می گذارد.

با فناوری سلول های بنیادی برگردید

یاماگا هفته گذشته سفری کوتاه به فرانسه داشت و در آنجا با چندین چشم پزشک مشورت کرد. مشخص است که همه آنها پس از مشاهده شکل درمان و نام پزشک معالج این بازیکن به وی تاکید کردند که تحت هیچ شرایطی جراح خود را عوض نکند زیرا اقدامات پزشکی و جراحی های انجام شده کاملا دقیق و اصولی بوده است. به همین دلیل جراحی بعدی بهتر است که باید زیر نظر این پزشک انجام شود زیرا او فردی بسیار ماهر و قابل احترام در دنیای چشم پزشکی به حساب می آید. با این اصل بازیکن فرانسوی استقلال به تهران بازگشت و چهارمین عمل جراحی را انجام داد. اخبار دریافتی حاکی از آن است که با ادامه درمان ها و استفاده از فناوری سلول های بنیادی، زمینه برای بهبود چشم های آرتور و افزایش دید او فراهم می شود، اما باید منتظر ماند و دید که آیا این اتفاق در نهایت آرتور را رقم خواهد زد یا خیر. چشم، بازیکن استقلال مثل قبل است، بعد از مصدومیت بینایی کامل خود را به دست آورد یا …

احتمال خروج از لیست استقلال

جواد نکونام در گفت و گوی خود به صراحت اعلام کرد که متأسفانه یاماگا تا پایان فصل نمی تواند برای استقلال بازی کند و این واقعیت تلخی است که هواداران باید با آن کنار بیایند. البته نام این بازیکن همچنان در لیست استقلال است اما اگر پزشکان در امتحانات این هفته به استقلالی ها بگویند که یاماگا قابل استفاده نیست، احتمالا نام این بازیکن از لیست و کل مبلغ قرارداد شما حذف خواهد شد. به جای یمگا، نام جلال الدین مشاریپوف، هافبک جدید ازبکستانی با لباس آبی در لیست پایتخت دیده می شود.

پایان دوران فوتبال؟

برخی از چشم پزشکان که داستان یاماگا را می دانند و از طریق رسانه ها موضوع را دنبال می کنند، معتقدند تا زمانی که پرونده پزشکی او را نبینند، نمی توانند نظر قطعی بدهند، اما با در نظر گرفتن تعداد عمل های جراحی انجام شده و اطلاعات مربوط به نحوه تماس با چشم. با توجه به آنچه این بازیکن در رسانه ها منتشر کرده است، این احتمال که او نتواند دوباره فوتبال بازی کند و یک فوتبالیست حرفه ای در نظر گرفته شود، کاملا جدی به نظر می رسد، زیرا انجام چهار عمل جراحی در این مدت کوتاه، عمق مصدومیت و فوتبالیستی با چنین شرایطی به سختی می تواند به شرایط عادی خود بازگردد زیرا باید بینایی کامل در هر دو چشم داشته باشد و اگر یاماگا بینایی 100% نداشته باشد ناخودآگاه نمی تواند یک فوتبالیست کامل در زمین باشد و علاوه بر این، اصلا مشخص نیست که با کوچکترین برخوردی دوباره با همان مشکلات روبرو خواهید شد. سراغش نیا. البته مدیران استقلال این موضوع را قبول ندارند و قاطعانه می گویند با وجود شایعات فقط نظر کادر پزشکی را ملاک قرار می دهند و با توجه به اینکه هنوز به آنها گفته نشده فوتبال یمگا چه می شود. شایعه وداع اجباری او با مستطیر سبز را تکذیب کردند. آنها هیچ شرطی را تایید نمی کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.