افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » شانه یزدانی 90 درصد بهبود یافت

  • کد خبر : 195593
اسمارتک نیوز » شانه یزدانی 90 درصد بهبود یافت

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مهدی تقوی درباره وضعیت جسمانی حسن یزدانی گفت: سهراب کیهانی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کشتی نیز وضعیت جسمانی یزدانی را مساعد توصیف کرد. وی در حال حاضر تمرینات فنی و هوازی خود را در شهرستان جویبار زیر نظر کادرفنی، فدراسیون و کادر پزشکی زیر نظر دارد. روند آماده […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مهدی تقوی درباره وضعیت جسمانی حسن یزدانی گفت: سهراب کیهانی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون کشتی نیز وضعیت جسمانی یزدانی را مساعد توصیف کرد. وی در حال حاضر تمرینات فنی و هوازی خود را در شهرستان جویبار زیر نظر کادرفنی، فدراسیون و کادر پزشکی زیر نظر دارد. روند آماده سازی این جنگنده روز به روز در حال بهبود است و طبق آخرین اطلاعات کتف آسیب دیده یزدانی 90 درصد بهبود یافته است.

وی افزود: شرایط آماده سازی یزدانی امیدوارکننده است و امیدوارم اوایل سال آینده تمرینات خود را در کمپ تیم ملی تهران ادامه دهد.

سرمربی تیم ملی همچنین درباره شرایط کشتی گیران در اردوی تیم کشتی فرنگی توضیح داد: اردوی تیم ملی بدون مشکل پیش می رود، ملی پوشان وزن المپیکی تمرین می کنند، مسابقات یاشاردوگو، مسابقات تیم ملی و قهرمانی آسیا را پیش رو داریم. ما و با برپایی اردوهای متعدد، روند آماده سازی تیم ملی پیشرفت چشمگیری داشته است.

تقوی در خصوص عملکرد نمایندگان کشورمان در دو تورنمنت زاگرب و ایوان یاریگین نیز گفت: انتخاب نفرات اعزامی به کرواسی پس از مسابقات قهرمانی کشور انجام شد و نتایج کسب شده در این دو دوره تکلیف را مشخص کرد. از 2 وزن المپیک تا حدودی. با توجه به اینکه هنوز سه سهمیه المپیک در اوزان 57، 74 و 97 کیلوگرم کسب نکرده ایم، در مسابقات انتخابی المپیک بیشکک قرقیزستان و احتمالا ترکیه برای کسب این مهم برنامه ریزی خواهیم کرد.

دارنده دو مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جهان درباره حمایت همه جانبه پیشکسوتان و پیشکسوتان از تیم ملی نیز بیان کرد: همانطور که از نامشان پیداست نگاهشان ملی است و می خواهند به تیم ملی کشتی در راه المپیک کمک کنند. .

وی در خصوص حضور عیسی حاجیف در کادرفنی نیز گفت: وی در مراحل بعدی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی حضور نداشت.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی به شرایط وزن 97 کیلوگرم نیز اشاره کرد و افزود: این وزن با توجه به اینکه نتوانسته ایم به بازی های المپیک راه پیدا کنیم برای ما مهم است. حضور کامران قاسم پور، امیرعلی آذرپیرا، محمدحسین محمدیان و مجتبی گیلیج مسابقه را در این وزن دوچندان می کند. این بازیکن آزاد به دلیل مصدومیت گلژ از اردوی جدید به تیم ملی اضافه شد.

مسابقات جهانی کشتی 2023 در بلگراد صربستان اولین مرحله انتخابی المپیک بود که به 5 وزن برتر از 6 وزن المپیک سهمیه حضور در المپیک پاریس اختصاص یافت. تیم ملی کشتی ایران در این دیدارها 3 مقام در اوزان 65، 86 و 125 کیلوگرم را از رحمان عموزاد، حسن یزدانی و امیرحسین زارع کسب کرد و نمایندگان کشورمان باید با سه سهمیه در مسابقات بعدی شرکت کنند. در اوزان 57، 74 و 97 کیلوگرم.

به این ترتیب مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا در بیشکک دومین دوره مسابقات کسب سهمیه المپیک است. این مبارزات از 30 آوریل سال آینده به مدت 3 روز در بیشکک پایتخت قرقیزستان برگزار می شود. آخرین مرحله مقدماتی بازی های المپیک از 29 اردیبهشت ماه به مدت 4 روز در استانبول ترکیه برگزار می شود.

مسابقات قهرمانی آسیا قبل از انتخابی المپیک در آسیا از 23 تا 30 آوریل 1403 در بیشکک قرقیزستان برگزار می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.