افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

ابهام برای جانشین سرلک در پرسپولیس – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 195131
ابهام برای جانشین سرلک در پرسپولیس – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد سرلک هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل لیگ برتر تصمیم گرفت با حضور در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دوران سربازی خود را به پایان برساند و از این تیم جدا شد. در حال حاضر مسعود ریگی و سینا اسدبیگی دو بازیکن پرسپولیس در پست هافبک دفاعی هستند و […]

به گزارش خبرنگار مهر، میلاد سرلک هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل لیگ برتر تصمیم گرفت با حضور در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی دوران سربازی خود را به پایان برساند و از این تیم جدا شد.

در حال حاضر مسعود ریگی و سینا اسدبیگی دو بازیکن پرسپولیس در پست هافبک دفاعی هستند و مدیران این باشگاه نتوانسته اند بازیکنی در این پست جذب کنند تا «اسمار ویرا» دچار مشکل نشود.

سرخ پوشان ابتدا به سراغ محمد خدابندلو هافبک مس رفسنجان رفتند و با این بازیکن به توافق رسیدند اما با توجه به قرارداد خدابندلو با تیم مس، مدیران این باشگاه برای رضایت نامه هافبک او 10 میلیارد تومان از پرسپولیس طلب کردند. مورد قبول مدیران پرسپولیس. البته با حضور محرم نویدکیا روی نیمکت این تیم کرمانی، احتمال لغو کامل انتقال خدابندلو وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس علاوه بر خدابندلو، احتمال جذب علیرضا علیزاده، هافبک تیم گل گهر سیرجان را نیز بررسی کردند که تعداد شاگردان اسمار ویرا نیز به آن اضافه می شود.

پرسپولیس در حال حاضر یک جای خالی در لیست خود دارد و اگر مهاجم دیگری به جمع سرخ پوشان نرود، مسئولان باشگاه به فکر جذب بازیکن خارجی برای پرکردن این خلأ هستند.

پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مالیات قرارداد توسط بوژیدار رادوشوویچ بسته است و قرمزها هنوز اقدامی برای بازگشایی آن انجام نداده اند و تا زمانی که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بسته باشد نمی توانند بازیکنان جدید خود را ثبت نام کنند. . قراردادها

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=195131

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.