افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

بهترین نوع چسب برای تبلیغات شیشه چیست؟

  • کد خبر : 194492
بهترین نوع چسب برای تبلیغات شیشه چیست؟

به گزارش بازار، شاید تا به حال استیکرهای تبلیغاتی زیادی را پشت ویترین فروشگاه های بزرگ دیده باشید و این سوال پیش آمده باشد که بهترین نوع استیکر برای تبلیغات روی ویترین چیست؟ پس چرا سطح یکی از آنها مات و پر از منافذ ریز است، اما دیگری کاملا صاف، یکنواخت و بدون عبور نور […]

به گزارش بازار، شاید تا به حال استیکرهای تبلیغاتی زیادی را پشت ویترین فروشگاه های بزرگ دیده باشید و این سوال پیش آمده باشد که بهترین نوع استیکر برای تبلیغات روی ویترین چیست؟ پس چرا سطح یکی از آنها مات و پر از منافذ ریز است، اما دیگری کاملا صاف، یکنواخت و بدون عبور نور است؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که چاپ مشبک و چاپ استیکر شفاف یا شیشه ای از بهترین ابزارهای تبلیغاتی هستند که اغلب بر روی شیشه فروشگاه ها، مغازه ها، سوپرمارکت ها، گالری ها، بوتیک ها و اماکن تجاری نصب می شوند تا بهتر در معرض دید قرار گیرند. به مردم در ترافیک اگر می خواهید بهترین استیکرهای تبلیغاتی برای نصب روی شیشه را بشناسید، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم اطلاعات مفیدی در مورد تفاوت ها و شباهت های چاپ استیکر شیشه ای و چاپ مشبک در اختیار شما قرار دهیم.

چه نوع برچسبی برای تبلیغات شیشه ای مناسب است؟

استیکر یکی از پرکاربردترین و جذاب ترین روش های تبلیغاتی است که برای اطلاع رسانی، آگاهی، تبلیغات محیطی، دکوراسیون، دکوراسیون و همچنین بازاریابی استفاده می شود. برچسب های تبلیغاتی از پی وی سی تولید می شوند و بیشترین کاربرد را در تبلیغات داخلی و خارجی دارند. چاپ استیکر نوعی فناوری پیشرفته چاپ است که توسط دستگاه چاپ رول UV و دستگاه چاپ Ecosolent انجام می شود تا چاپ از کیفیت بالایی برخوردار باشد و در طولانی مدت تغییر رنگ و ماهیت نداشته باشد.

کیفیت برچسبی که بر روی شیشه تبلیغاتی چاپ می شود به عوامل مختلفی از جمله سطح پیشرفته دستگاه چاپ در چاپخانه، کیفیت جوهر چاپ، تناژ و درصد رنگ ها در طرح بستگی دارد. به عنوان شفافیت رنگ اشیاء طراحی. ضدآب بودن، قابلیت شستشو، قابلیت چاپ بالا، مقاومت در برابر کشش، حرارت، رطوبت، خط و خش و آسیب ناشی از اشیاء و عوامل محیطی و تنوع سطوح استیکرهای مات و براق از مهم ترین ویژگی های استیکرهای تبلیغاتی است. چاپ استیکر شفاف یا شیشه ای و چاپ مشبک از جمله پشت استیکرهای چسبی است که تمامی این ویژگی ها را به صورت کامل دارا می باشد.

ویژگی ها و کاربردهای چاپ مش.

توری یکی از انواع چسب های پشتی است که به دلیل منافذ لانه زنبوری بافت آن هم در داخل و هم از خارج روی شیشه نصب می شود. وجود سوراخ های بسیار کوچک روی سطح این ماده باعث می شود نور به راحتی از آنها عبور کند. چاپ مش این اتفاق می افتد و در طول روز که نور زیادی وجود دارد، طرح چاپ شده روی مش از بیرون به وضوح دیده می شود. در شب که نور زیادی در فضا وجود دارد، طرح چاپ شده کمی محو و کم رنگ به نظر می رسد. اما در عوض فضای داخلی (پشت نمای اصلی) از بیرون کاملا نمایان است.

چاپ مش در دو نوع مات و براق تولید می شود و به دلیل استحکام و دوام بالا در برابر کشیدگی و آسیب های سطحی گزینه بسیار مناسبی برای استفاده طولانی مدت می باشد. از جمله مهمترین کاربردهای چاپ توری تبلیغاتی می توان به نصب آگهی بر روی شیشه وسایل نقلیه، ایستگاه اتوبوس شهری، مترو، قطار، ویترین آژانس املاک، داروخانه ها، آژانس های مسافرتی، رستوران ها، فروشگاه های بزرگ، محیط های خرده فروشی، نمایش و پوشش اتاق جلسات اشاره کرد. پنجره ها.

ویژگی ها و کاربردهای چاپ استیکر شفاف یا شیشه ای.

استیکر شفاف یا شیشه ای ماده ای از پی وی سی است که پشت آن روی سطوح شیشه ای یا سطوح رنگ روشن برای چسباندن چسب می چسبد و حالت شفاف یا بی رنگ دارد. چاپ برچسب همچنین به عنوان چاپ وینیل در صنعت چاپ دیجیتال شناخته می شود و از هر دو طرف مانند شیشه قابل مشاهده است. از روکش نورد سرد می توان برای افزایش استحکام و دوام چاپ استیکر شیشه ای در برابر سایش و خط و خش و همچنین تثبیت و نمایش واضح تر رنگ ها استفاده کرد.

استیکرهای شیشه ای در دو نوع مات و براق تولید می شوند که هر کدام در صنعت تبلیغات برای نمایش اطلاعات فروش و خدمات یک محصول بر روی سطوح شیشه ای ویترین مغازه ها، فروشگاه ها، سوپرمارکت های بزرگ، نمایشگاه ها و گالری ها کاربرد فراوانی دارند. مراکز خرید، کاربرد تزیینی در دکوراسیون ادارات و فضاهای تجاری، غرفه های نمایشگاهی، چسباندن چسب شیشه روی درهای شیشه ای اتاق نشیمن و پنجره اتوبوس ها و وسایل نقلیه عمومی دارند.

تفاوت و شباهت بین چاپ مش و چاپ برچسب شیشه ای

چاپ مش و چاپ برچسب دو ماده تبلیغاتی محبوب در صنعت چاپ دیجیتال هستند که برای نصب بر روی ویترین مغازه ها، مغازه ها، گالری ها، بوتیک ها، اماکن عمومی و نمایشگاه ها استفاده می شود. این دو ماده با وجود کاربردهای متنوع و گسترده، تفاوت ها و شباهت های زیادی بین یکدیگر دارند. در ادامه به بررسی تفاوت ها و شباهت های چاپ مش می پردازیم. چاپ وینیل ما به شیشه پرداخت می کنیم:

تفاوت بین چاپ مش و چاپ برچسب شیشه ای:

ظاهر

یکی از بارزترین تفاوت های استیکرها و مش ها، ظاهر آنهاست. استیکر ظاهری صاف، براق و کاملا یکنواخت دارد، در حالی که چاپ مشبک دارای سوراخ های کوچک لانه زنبوری است که روی استیکر وجود ندارد.

انتقال نور

تفاوت اصلی چاپ مش با چاپ استیکر، قابلیت عبور نور از آنهاست. چاپ مشبک به راحتی نور را از خود عبور می دهد و نور محیط را فراهم می کند. اگرچه به دلیل سطح مات و یکنواخت استیکر، هیچ راهی برای عبور نور وجود ندارد.

روش نصب

یکی دیگر از تفاوت های چاپ استیکر و توری روش نصب است. توری در صورتی که این ویژگی در چسب وجود نداشته باشد و نصب آن باید توسط نصاب حرفه ای انجام شود بدون نیاز به نصاب بر روی انواع سطوح شیشه ای قابل نصب می باشد.

قابلیت تشکیل حباب های کوچک

پس از نصب استیکر در مکان های مختلف ممکن است حباب های کوچکی بین قطعات استفاده شده ایجاد شود که در مورد چاپ توری صدق نمی کند. به دلیل وجود سوراخ های متعدد در مش، معمولاً هنگام اتصال به سطح شیشه بدون حباب می چسبد.

امکان مشاهده طرح در فضاهای تاریک.

قابلیت دیدن طرح در فضاهای تاریک یکی دیگر از تفاوت های چاپ استیکر و چاپ مش است. زیرا در شب و زمانی که نور زیاد در فضا وجود دارد، طرح چاپ شده روی مش را می توان کمی رنگ باخته و کم نورتر دید، اما در عوض فضای داخلی را از بیرون (پشت نمای اصلی) به وضوح می توان دید. اما به دلیل بافت ضخیم متریال وینیل، این ویژگی وجود ندارد.

بهترین نوع چسب برای تبلیغات شیشه چیست؟

شباهت بین چاپ مش و چاپ استیکر شیشه ای:

مقاومت و دوام بالا

چاپ استیکر و چاپ توری هر دو در برابر عوامل محیطی مانند گرد و غبار، باد، باران، طوفان، نور مستقیم خورشید، سرما، گرما، رطوبت، گرما، مواد شوینده الکلی ضعیف و شستشو مقاوم هستند و به سرعت پاره نمی شوند و یا خراشیده نمی شوند.

جنس مطلوب

جوهر UV مورد استفاده در فرآیند چاپ استیکر و مش از کیفیت بالایی برخوردار است. زیرا هر دو لیبل از PVC ساخته شده اند که کاملا ضد آب و ضد خش هستند.

قیمت مقرون به صرفه و مقرون به صرفه.

از نظر هزینه، هر دو نوع چاپ یعنی استیکر و توری روشی مقرون به صرفه و اقتصادی برای تبلیغات در فضاهای باز و نمایشگاهی است.

نوع کاربرد

چاپ استیکر و توری هر دو از نظر کاربرد مشابه هستند و روی سطوح شیشه ای مغازه ها، سوپرمارکت ها، فروشگاه های بزرگ، ادارات دولتی و غیره اعمال می شوند.

فضاهای مختلف را تزئین و زیبا کنید

زیباسازی و تزیین اماکن مختلف عمومی و خصوصی یکی دیگر از شباهت های چاپ توری و استیکر است. این دو متریال به دلیل پراکندگی و رنگ بندی متنوعی که دارند برای زیباسازی فضاهای مختلف به ویژه دکوراسیون داخلی منازل، ادارات و … استفاده می شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.