افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

گل محمدی: احساس کردم غیبت من به نفع تیم است/ ظاهرا مشکل از من بود و حل شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 194415
گل محمدی: احساس کردم غیبت من به نفع تیم است/ ظاهرا مشکل از من بود و حل شد – پرسپولیس نیوز

یحیی گل محمدی بدون حمایت از جانشین خود برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد. یحیی گل محمدی در گفتگو با یک شبکه اینترنتی درباره پایان دوران حضورش در پرسپولیس گفت: چهار سال خوب را سپری کردم و نتایج ما نسبتا خوب بود. خدا کمک کرد و هواداران هم از ما حمایت کردند و نتایج خوبی گرفتیم […]

یحیی گل محمدی بدون حمایت از جانشین خود برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

یحیی گل محمدی در گفتگو با یک شبکه اینترنتی درباره پایان دوران حضورش در پرسپولیس گفت: چهار سال خوب را سپری کردم و نتایج ما نسبتا خوب بود. خدا کمک کرد و هواداران هم از ما حمایت کردند و نتایج خوبی گرفتیم اما با انتظاراتی که از پرسپولیسی ها داشتم احساس کردم اگر در تیم باشم شرایط برای تیم مهیا نمی شود.

یحیی با اشاره به شرایط جدایی از پرسپولیس گفت: احساس می کردم اگر جدا نمی شدم بهتر و به نفع تیم است. نمی خواهم زیاد در مورد جزئیات و شرایط صحبت کنم، اما به هر حال امیدوارم هر کجا که هستم به جوانان و فوتبال کشورم کمک کنم.

گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا از اسمار حمایت می کند یا خیر، گفت: فکر می کنم دوست ندارم درباره این مسائل و شرایط پرسپولیس صحبت کنم. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه اتفاقی برای تیم می افتد و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

سرمربی سابق سرخپوشان در پاسخ به این سوال که آیا از دست لیدرهای پرسپولیس عصبانی است یا خیر، توضیح داد: ببینید موضوع قهر نیست. بحث این است که باید شرایط همکاری در یک تیم بزرگ وجود داشته باشد و این شرایط برای من وجود نداشت. این شرایط به من داده نشد و این چیزی نبود که احساس کنم همه بخواهند این تیم موفق باشد.

وی در پایان گفت: شاید مشکل از من بود و به خاطر تصمیمی که گرفتم می خواستم بروم. بعد از رفتنم شرایط اردو و خرید بازیکن بهتر شد و برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت دارم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)