افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

علی دایی: اسمار نمی تواند در پرسپولیس موفق شود/ درویش در فصل اول به من پیشنهاد داد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 194387
علی دایی: اسمار نمی تواند در پرسپولیس موفق شود/ درویش در فصل اول به من پیشنهاد داد – پرسپولیس نیوز

علی دایی، اسطوره فوتبال پرسپولیس و کشورمان، اسمار را گزینه مناسبی برای هدایت قرمزها دانست. علی دایی به مناسبت دیدار ایران و ژاپن مهمان ویژه برنامه عادل فردوسی پور بود و درباره این تقابل ظریف صحبت کردند. فردوسی پور در بخشی از این گفت و گو از فرصت استفاده کرد و از علی دایی در […]

علی دایی، اسطوره فوتبال پرسپولیس و کشورمان، اسمار را گزینه مناسبی برای هدایت قرمزها دانست.

علی دایی به مناسبت دیدار ایران و ژاپن مهمان ویژه برنامه عادل فردوسی پور بود و درباره این تقابل ظریف صحبت کردند.

فردوسی پور در بخشی از این گفت و گو از فرصت استفاده کرد و از علی دایی در مورد وضعیت پرسپولیس پرسید. اسطوره فوتبال کشورمان درباره سرمربی گری اسمار در پرسپولیس گفت: جالب است بدانید چند روز پیش متوجه شدم که او به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شده است، به نظر من او نمی تواند در پرسپولیس موفق باشد چون فکر می کنم بازیکنان باید مربی خود را بپذیرند و می دانم که برخی از بازیکنان پرسپولیس این را قبول ندارند.

دایی در پاسخ به سوالی مبنی بر پایان دوران حضور یحیی گل محمدی در پرسپولیس گفت: من در شرایطی نبودم که یحیی حضور داشته باشد و نمی خواهم درباره این موضوع صحبت کنم، اما اجازه دهید این موضوع را در نظر بگیریم که در 2-3 سال یحیی (گل محمدی) جام های زیادی برای پرسپولیس آورد و خیلی خوب کار کرد. موضوعات دیگر را فقط می شنویم اما دقیقاً نمی دانیم اما به نظر من یحیی (گل محمدی) می تواند تیمش را در بین مدعیان نگه دارد. سال با تلاش بیشتر .

دایی همچنین افزود: بله، در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس به او پیشنهاد سرمربیگری داده است یا خیر، آقای درویش هم در ابتدا و هم در نیم فصل به من پیشنهاد سرمربیگری در پرسپولیس را داده بود اما من قبول نکردم. چون دوست ندارم به جای دوست خوبم یحیی گل محمدی روی نیمکت بنشینم و از نظر زندگی شخصی فعلا علاقه ای به بازگشت به فوتبال ندارم.

در آن زمان عادل فردوسی پور از علی دایی پرسید که آیا برخی نهادها او را از سرمربیگری منع می کنند؟ که علی دایی پاسخ داد: مدتی من را از کار محروم کردند اما خدا را شکر تا حالا من را از مربیگری محروم نکردند!

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)