افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » تقابل پرخور و سامورایی

  • کد خبر : 194034
اسمارتک نیوز » تقابل پرخور و سامورایی

گروه ورزشی اسمارتک نیوز: تیم فوتبال ایران امروز از ساعت 15 به وقت تهران در ورزشگاه شهر آموزش قطر به مصاف تیم ژاپن می رود تا در دیداری حساس در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف این تیم برود. تیم ایران پس از سه پیروزی متوالی مقابل فلسطین، هنگ کنگ و […]

گروه ورزشی اسمارتک نیوز: تیم فوتبال ایران امروز از ساعت 15 به وقت تهران در ورزشگاه شهر آموزش قطر به مصاف تیم ژاپن می رود تا در دیداری حساس در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف این تیم برود. تیم ایران پس از سه پیروزی متوالی مقابل فلسطین، هنگ کنگ و امارات در مرحله گروهی با 9 امتیاز و به قاطع ترین شکل ممکن به صدر جدول صعود کرد و در مرحله یک هشتم نهایی پس از تساوی در وقت قانونی و در وقت اضافه در ضربات پنالتی به آن دست یافتند و از سد سوریه گذشتند و رقیب ژاپن در این مرحله از مسابقات شدند.

در سمت مقابل تیم ژاپن قرار دارد که در گروه D این رقابت ها به میدان رفت و در پایان با 6 امتیاز پشت سر گذاشتن تیم عراق و پیشی گرفتن از اندونزی و ویتنام راهی مرحله حذفی شد. ژاپن کار خود را با برتری 4 بر 2 مقابل ویتنام آغاز کرد و در دیدار دوم با نتیجه عجیب 2 بر 1 مغلوب عراق شد تا اولین شگفتی و نتیجه غیرمنتظره را در این رقابت ها رقم بزند و در نهایت سامورایی ها مقابل اندونزی با نتیجه 3 پیروز شدند. – 1 برتری، در پایان دور گروهی به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند.

این تیم در آخرین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد با نتیجه 3 بر یک بحرین را شکست دهد و صعود آسان به جمع هشت تیم پایانی جام ملت های آسیا را تجربه کند. تیم فوتبال ایران امروز از ساعت 15 در ورزشگاه شهر آموزش قطر در دیداری سرنوشت ساز از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا به مصاف تیم ژاپن می رود. محرمی هم در لیست نیست. آسیب دیدگی، بنابراین کار انتخاب 11 بازیکن دشوارتر از همیشه خواهد بود.

علیرضا بیرانوند پس از حضور در 4 بازی قبلی تیم ملی، باز هم در دروازه قرار خواهد گرفت و امیدوار است برخلاف دور قبل جام ملت ها که سه گل به ژاپن زد، این بار عملکرد خوبی داشته باشد و مانع شود. سامورایی از رهبری آنها تاکنون تنها در چهار بازی قبلی مقابل هنگ کنگ موفق شده اند دروازه خود را بسته نگه دارند و در سه بازی دیگر موفق به گلزنی شده اند.

در خط دفاعی به دلیل مصدومیت حسینی و محرمی، دست قلانوی و محمدحسین کنعانی زادگان که کلید ثابت این تیم در تمامی بازی های مرحله گروهی بود، پس از غیبت در آخرین دیدار مقابل سوریه به دلیل دو اخطاره بودن، بسته است. .، اکنون آماده هستید که بدون مشکل به خط بازگردید. خط دفاعی ایران مقابل ژاپن است و می توان پیش بینی کرد شجاع خلیل زاده برای چهارمین بازی خود در جام ملت های آسیا در کنار آنها باشد و اجازه گلزنی به تیم ما را ندهد. تیم توسط بازیکنان حریف تهدید می شود. رامین رضاییان مهره در سمت راست خط دفاعی تیم ملی جایگزینی ندارد و در سمت چپ احسان حاج صفی پس از نمایش موثر مقابل سوریه در بین 11 بازیکن اصلی قرار می گیرد و در ترکیب مقابل ژاپن دیده می شود.

احتمالاً در بازی امروز شاهد تغییر سیستم خواهیم بود و پیش از این یک بار رزبه چشمی را در پست هافبک دفاعی دیده بودیم و سعید عزت اللهی نیز سه بار در جام ملت های آسیا در همین پست بود و حالا بعید نیستیم. با دو هافبک دفاعی در بازی. بیایید با هم بازی کنیم و به نظر می رسد با توجه به شیوه بازی تیم ژاپنی، امید ابراهیمی این بار در کنار عزت اللهی که پست ثابتی دارد، امید ابراهیمی را نیز با توجه به تجربه بالای خود استفاده خواهد کرد. و مهارت در مدیریت هافبک

سامان قدوس در پست هافبک هجومی همیشگی خود را ایفا خواهد کرد و با توجه به غیبت مهدی طارمی کمی دورتر و نزدیکتر به محوطه حریف بازی خواهد کرد و امید است که بتواند دوباره کار مثمر ثمر داشته باشد و روز درخشانی را مقابل تیمش سپری کند. ژاپن، بگذار خط حمله ایران با پاس ها و تحویل هایش شروع شود. علیرضا جهانبخش بازیکن مورد اعتماد امیرقلانوی در پست وینگر راست است و جدای از دیدار مقابل امارات که به دلیل مصدومیت 11 بازیکن غایب بود، می خواهد مهره ای تاثیرگذار در تیم ملی مقابل ژاپن باشد.

مهدی قیدی یکی از بازیکنانی است که در 4 بازی تیم ایران در بین 11 بازیکن دیده شده است و بعید است قلعهنویی مقابل ژاپن که بتواند از سرعت بالای او استفاده کند، او را لمس کند. و قدرت دریبل زدن برای نابودی جان مدافعان سامورایی ایران را در موقعیت گلزنی قرار داد.

سردار آزمون در دو بازی اخیر به همراه مهدی طارمی در خط حمله تیم ایران دیده شد اما این بار به دلیل محرومیت هم تیمی اش چنین اتفاقی را مقابل ژاپن تجربه نخواهد کرد و به دلیل تغییر ترکیب. سیستمی که در تیم ملی رخ می دهد، او در مقابل خط حمله تنها خواهد بود و به دنبال زدن دومین گل خود در جام ملت های آسیا است.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال ایران مقابل ژاپن: علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی قیدی و سردار آزمون.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=194034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.