افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » قهرمان جام خزر مشخص شد

  • کد خبر : 193839
اسمارتک نیوز » قهرمان جام خزر مشخص شد

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در پایان رقابت های جدول سریع جام خزر، وگار رسول اف از جمهوری آذربایجان با 9.5 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. همچنین حمیدرضا طهماسبی از ایران و رضا مهدوی با 8.5 امتیاز به دلیل امتیازات بریک به ترتیب دوم و سوم شدند و شکانی به ترتیب […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، در پایان رقابت های جدول سریع جام خزر، وگار رسول اف از جمهوری آذربایجان با 9.5 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

همچنین حمیدرضا طهماسبی از ایران و رضا مهدوی با 8.5 امتیاز به دلیل امتیازات بریک به ترتیب دوم و سوم شدند و شکانی به ترتیب چهارم و ششم شدند.

258 شطرنج باز از ایران، عراق، پاکستان، آذربایجان، ترکمنستان، تاجیکستان، ارمنستان و فیلیپین با هم در 11 دور در رشت به رقابت پرداختند که از ظهر امروز جمعه آغاز می شود.

بیستمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام خزر از بعدازظهر شنبه چهاردهم بهمن ماه با حضور بیش از 700 شطرنج باز در پنج میز دیگر در رشت آغاز می شود.

در جدول اول (الف) معلمان و شطرنج بازان با رتبه بین المللی 2000 به بالا، معلمان بین المللی و شطرنج بازان مشهور حضور دارند.

همچنین در جدول گروه دوم (ب) شطرنج بازان با رتبه بین المللی کمتر از 2000 حضور دارند و در جدول گروه (ج) نوجوانان زیر 14 سال با یکدیگر رقابت می کنند و جدول دیگر مربوط می شود. به مسابقات رعد و برق .

ضمناً جدول پایانی این دوره برای دریافت امتیاز استاد بزرگ برگزار می شود و شطرنج بازان می توانند برای افزایش رتبه و دریافت امتیاز استاد بزرگ در این بخش شرکت کنند.

بیستمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام کاسپین تا سی ام بهمن ماه در رشت ادامه دارد و در پایان به نفرات برتر در میزهای مختلف پنج میلیارد ریال جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193839

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.