افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
0

لغو پروژه ها در برخی شهرها

  • کد خبر : 193707
لغو پروژه ها در برخی شهرها

آفتاب نیوز: پرواز زاهدان – تهران به دلیل شرایط بد جوی لغو شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان، پرواز آتا به شماره 5621 از نوع MD83 امروز از تهران به زاهدان به دلیل شرایط نامساعد جوی ظهر جمعه لغو شد. پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی لغو شد برای […]

آفتاب نیوز:

پرواز زاهدان – تهران به دلیل شرایط بد جوی لغو شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه های سیستان و بلوچستان، پرواز آتا به شماره 5621 از نوع MD83 امروز از تهران به زاهدان به دلیل شرایط نامساعد جوی ظهر جمعه لغو شد.

پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی لغو شد

برای افزایش ایمنی پروازها، به دلیل کاهش دید افقی در شهر مشهد و مه، پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد.

اداره کل فرودگاه های خراسان رضوی از مسافران خواست قبل از پرواز با فرودگاه مشهد تماس بگیرند.

برای افزایش ایمنی پروازها، به دلیل کاهش دید افقی در مشهد مقدس و مه گرفتگی، پروازهای فرودگاه مشهد تا اطلاع ثانوی انجام نخواهد شد.

به گزارش مهر، در این راستا زائران و مسافران قبل از عزیمت به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با شماره 199 و یا شماره تلفن 05133400019-23 با اطلاعات پرواز فرودگاه تماس بگیرند.

تعویق پروازهای فرودگاه کرمان به دلیل طوفان

مدیر کل فرودگاه های استان کرمان گفت: گرد و غبار و وزش باد شدید باعث تاخیر در پروازهای کرمان به تهران هواپیمایی ماهان و زاگرس و کرمان به کیش هواپیمایی ماهان شد.

علی جزینی زاده در گفت وگو با ایسنا، گفت: پروازهای هواپیمایی زاگرس به شماره 4022، پروازهای هواپیمایی ماهان به شماره 1050، 1054 به مقصد تهران و پرواز ماهان 4594 به مقصد کیش به دلیل گرد و غبار و وزش باد شدید در کرمان با تاخیر انجام می شود.

وی تصریح کرد: دید افقی فعلی 500 متر و سرعت باد حدود 50 نات از سوی کارشناس هواشناسی اعلام شده که عملا اجازه پرواز را نمی دهد.

جزینی زاده گفت: به محض بازگشت شرایط جوی به حالت عادی، برنامه پروازی عادی از طریق پیامک به مسافران اطلاع رسانی می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=193707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.