افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

تساوی عربستان و کره جنوبی در نیمه اول مانع از شکست کره شد! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 191610
تساوی عربستان و کره جنوبی در نیمه اول مانع از شکست کره شد!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال عربستان و کره جنوبی بعدازظهر سه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه «شهر آموزش» قطر در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا با قضاوت «تانتاشف ایلگیز» ازبکستان به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. تیر دروازه […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال عربستان و کره جنوبی بعدازظهر سه شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه «شهر آموزش» قطر در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا با قضاوت «تانتاشف ایلگیز» ازبکستان به مصاف هم رفتند. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیر دروازه در نیمه اول با عربستان مهربانی نکرد

تیم فوتبال عربستان با هدایت روبرتو مانچینی در مرحله گروهی با تیم های تایلند، عمان و قرقیزستان همگروه شد و با 7 امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله یک هشتم نهایی و کره جنوبی با هدایت یورگن شد. کلینزمن» و در گروهی که بحرین، اردن و مالزی حضور داشتند به عنوان تیم دوم با 5 امتیاز به این مرحله رسید.

در دقایق ابتدایی این دیدار هر دو تیم با احتیاط شروع کردند و با پاس های کوتاه سعی در مالکیت توپ داشتند و علاوه بر محک زدن حریف، روزنه ای به سمت دروازه رقیب پیدا کردند.

پس از گذشت 15 دقیقه از بازی، تیم فوتبال کره جنوبی صاحب توپ شد و با ارسال پاس های عمیق به خط دفاعی عربستان و یا در عرض زمین سعی در رسیدن به دروازه عربستان داشت اما هر بار با مدافعان روبرو می شد. سد بازیکنان مانچینی

در دقیقه 26 پاس بلند و عمقی بازیکن کره جنوبی در خط حمله به «سون هیونگ مین» رسید و او به سمت دروازه مدافع عربستان شوت زد که دروازه بان عربستان بدون مشکل مهار شد.

در دقیقه 29 اشتباه هافبک کره جنوبی در مرکز زمین باعث شد تا بازیکن عربستان با توپ دزدی یک ضدحمله سریع آماده کند و توپ را به صالح الشهری ارسال کند اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

در 15 دقیقه پایانی این دیدار این تیم عربستان بود که حملات خود را مقابل دوروزه کره جنوبی تشدید کرد. در دقیقه 41 این تیم صاحب یک ضربه کرنر شد. این ضربه کرنر را “محمد آلباریک” در مرکز دروازه کره جنوبی قرار داد و ابتدا ضربه سر “صالح الشهری” به تیرک دروازه برخورد کرد و در عوض این بار ضربه سر “علی لجامی” توسط تیرک دروازه به ثمر نرسید. و ضربه سوم باز هم به گل رسید: «صالح الشهری» به گل رسید، مدافع کره جنوبی توپ را با ضربه سر به کرنر فرستاد تا وارد دروازه شود.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191610

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.