افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

ما هیچ قصدی برای اشغال دائم غزه یا آواره کردن مردم نداریم.

  • کد خبر : 176218
ما هیچ قصدی برای اشغال دائم غزه یا آواره کردن مردم نداریم.

کد خبری: 14743 ۱۴۰۲/۱۰/۲۱ ۱۴:۳۰:۲۸ بیانیه نتانیاهو: صبح پنج شنبه نخست وزیر اسرائیل برای اولین بار از زمان آغاز جنگ غزه اعلام کرد که این رژیم قصدی برای اشغال دائم نوار غزه یا آواره کردن مردم آن ندارد. گفتن فردا | نخست وزیر رژیم صهیونیستی صبح پنج شنبه برای اولین بار پس از آغاز جنگ […]



کد خبری: 14743

۱۴۰۲/۱۰/۲۱ ۱۴:۳۰:۲۸


بیانیه نتانیاهو:




صبح پنج شنبه نخست وزیر اسرائیل برای اولین بار از زمان آغاز جنگ غزه اعلام کرد که این رژیم قصدی برای اشغال دائم نوار غزه یا آواره کردن مردم آن ندارد.

گفتن فردا | نخست وزیر رژیم صهیونیستی صبح پنج شنبه برای اولین بار پس از آغاز جنگ غزه اعلام کرد که این رژیم قصدی برای اشغال دائم نوار غزه یا آواره کردن مردم آن ندارد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه در تلاشی دیگر برای فریب افکار جهانی اعلام کرد که این رژیم هیچ قصدی برای اشغال دائم نوار غزه یا آواره کردن مردم آن ندارد.

نتانیاهو برای اولین بار از زمان آغاز جنگ غزه در 7 اکتبر گفت: ما با حماس می جنگیم نه با مردم فلسطین و این کار را با احترام کامل به تمام قوانین بین المللی انجام می دهیم.

در عین حال، مارک رگو، مشاور ارشد نخست وزیر تل آویو در مصاحبه ای با سی ان ان اظهار داشت که جابجایی فلسطینی ها از نوار غزه “هرگز به طور جدی روی میز نبوده و پیشنهاد جدی نیست.”

راغو همچنین درباره اظهارات آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا مبنی بر تشکیل کشور مستقل فلسطینی، گفت که او درباره چشم انداز آینده صحبت می کند و نه آنچه اکنون باید انجام شود.

نتانیاهو پیش از این اعلام کرده بود که آنچه در 7 اکتبر 2023 رخ داد نباید تکرار شود و گفته بود که جنگ غزه تا رسیدن به همه اهداف متوقف نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.