افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
4

واریز 400 میلیون وام اعتباری کم بهره برای این خانواده

  • کد خبر : 175879
واریز 400 میلیون وام اعتباری کم بهره برای این خانواده

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 از تصویب این کمیسیون برای پرداخت 300 میلیون تومان وام مسکن به خانواده های سه فرزند بی سرپرست خبر داد و گفت: در سال آینده 400 میلیون تومان وام به مستضعفان پرداخت می شود. . رحیم زارع با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 گفت: […]

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 از تصویب این کمیسیون برای پرداخت 300 میلیون تومان وام مسکن به خانواده های سه فرزند بی سرپرست خبر داد و گفت: در سال آینده 400 میلیون تومان وام به مستضعفان پرداخت می شود. .

رحیم زارع با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 گفت: کمیسیون تلفیق در جریان بررسی قسمت اول لایحه بودجه مصوب کرد که قرض الحسنه و واریز یا خرید یا ساخت مسکن (با رعایت قوانین حمایت از خانواده و جوانان جمعیت و قانون جامع کار داوطلبانه) برای خانواده های بدون مسکن که از ابتدای سال 1398 صاحب فرزند سوم یا بیشتر می شوند به مبلغ 300 میلیون تومان. .

وی افزود: همچنین بانک مرکزی موظف است برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، خانواده معظم شهدا، جانبازان و جانبازان و جانبازان و جانبازان، نهادهای مربوطه و تاییدیه نظام بهزیستی ایران را معرفی کند. ، که این افراد در 3 دهک اول درآمدی قرار دارند تا برای اقشار کم برخوردار وام 400 میلیون تومانی مسکن پرداخت کنند. مسئولیت حسن اجرای این بند بر عهده بانک مرکزی، بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی، کلیه مدیران و کارکنان مرتبط است.

به گفته زارع، عدم رعایت هر یک از بندهای این تبصره اعم از تاخیر در پرداخت این تسهیلات یا دریافت ضمانت نامه خارج از حدود این قانون تخلف محسوب و قابل پیگیری در مراجع ذیصلاح است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 در تشریح مصوبه دیگری از این کمیسیون گفت: بانک مرکزی مکلف شد اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را به گونه ای مدیریت کند که تعداد جوانان در نوبت وام ازدواج در پایان هر ماه کمتر از 50000 است.

وی افزود: همچنین پس از تایید اعتبار متقاضیان دریافت تسهیلات موضوع بند (الف) این تبصره و در صورت عدم تامین اعتبار آنها، نسبت به ارائه ضامن، بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی الزامی است. اعتبار حساب یا سهام یارانه متقاضیان یا بستگان درجه یک آنها. اول اینکه خودشان یا سایر دارایی های مالی شان یا فقط سفته یا ضامن باید هزینه تسهیلات را پرداخت کنند. تسهیلات مشمول این تبصره از شمول مقررات ماده 10 قانون خدمت وظیفه عمومی مستثنی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=175879

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.