افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
2

وحدت نیاز امروز کشتی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 173647
وحدت نیاز امروز کشتی است – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم مهربان با اشاره به اینکه امسال سال سختی برای کشتی ایران بوده است، افزود: با اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی می توان این موضوع را درک کرد. وی با بیان اینکه کشتی با توجه به شرایط اقتصادی کشور از نظر اعزام ورزشکاران به رشته های مختلف در شرایط بحرانی […]

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم مهربان با اشاره به اینکه امسال سال سختی برای کشتی ایران بوده است، افزود: با اعزام ورزشکاران به مسابقات بین المللی می توان این موضوع را درک کرد.

وی با بیان اینکه کشتی با توجه به شرایط اقتصادی کشور از نظر اعزام ورزشکاران به رشته های مختلف در شرایط بحرانی قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه این محموله ها برای افزایش مدال ها از اهمیت بالایی برخوردار است، به همین دلیل معتقدیم که کشتی بهترین سال است سختی در پیش است.

این مسئول از 66 مورد اعزام کاروان های ورزشی به مسابقات مختلف خبر داد و اظهار داشت: یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی پیش روی ما مسابقات المپیک است و با توجه به اینکه کشتی ایران یکی از رشته های پر مدال در این رشته محسوب می شود. اتفاق بزرگی است، بنابراین توقع مسئولان و جامعه ورزشی برای درخشش این رشته در بازی های المپیک بسیار بالاست.

دبیر فدراسیون کشتی یادآور شد: بخشنامه ها باید برای پیشبرد اهداف و برنامه های خود، همدلی و اتحاد را سرلوحه کار خود قرار دهند تا راه و هدف والایی را که سال گذشته در پیش گرفت، ادامه دهند.

مهربان یکی از اقدامات اساسی رزمی زنجان برای ارتقای جایگاه این رشته در سطح کشور را توجه به مقوله آموزشی و توسعه ای این رشته ورزشی در رده های سنی مختلف عنوان کرد و اظهار داشت: هیئت رزمی زنجان در آنجا حضور دارد. دستیابی به بخش بزرگی از اهداف توسعه ای خود که برای آن باید تعامل سازنده ای با سازمان های مختلف از جمله مجموعه شهرداری داشته باشد.

گفتنی است عباس محمدی با کسب 23 رای از 23 رای ماخوذه در مجمع انتخاباتی حکومت نظامی مبارز استان زنجان قاطعانه به مدت 4 سال دیگر به عنوان رئیس حکومت نظام انتخاب شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=173647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.