افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

عمری: فوتبالم را مدیون آقایی هستم. رفتن گل محمدی همه را شگفت زده کرد/می توانم در پرسپولیس بمانم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 172952
عمری: فوتبالم را مدیون آقایی هستم.  رفتن گل محمدی همه را شگفت زده کرد/می توانم در پرسپولیس بمانم – پرسپولیس نیوز

محمد عمری ستاره جوان پرسپولیس با اینکه به یاد دارد فوتبالش را مدیون یحیی گل محمدی است، اما تاکید می کند که رفتن این مربی شوک بزرگی برای قرمزها بود. در حالی که همه منتظر حضور پرقدرت پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی بودند، استعفای یحیی گل محمدی شوک بزرگی به مدافع عنوان قهرمانی لیگ […]

محمد عمری ستاره جوان پرسپولیس با اینکه به یاد دارد فوتبالش را مدیون یحیی گل محمدی است، اما تاکید می کند که رفتن این مربی شوک بزرگی برای قرمزها بود.

در حالی که همه منتظر حضور پرقدرت پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی بودند، استعفای یحیی گل محمدی شوک بزرگی به مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر و بازیکنان این تیم وارد کرد. پرسپولیس بلاتکلیف ترین تیم فوتبال ایران است و وضعیت این تیم هوادارانش را نگران کرده است. محمد عمری وینگر سرعتی و تکنیکی پرسپولیس که یحیی او را از تیم های پایه به تیم اصلی آورد و کم کم به بازیکن ثابت پرسپولیس تبدیل شد. عمری که شایعه سربازی و جدایی از پرسپولیس شنیده می شد می گوید تا پایان فصل در تیمش می ماند. گفت و گو با یکی از کشفیات یحیی گل محمدی در تخت جمشید را در ادامه می خوانید.

مهم ترین اتفاق این روزهای پرسپولیس ماجرای جدایی یحیی گل محمدی است. آیا تصمیم نهایی یحیی را می دانید؟
راستش من هیچ خبری ندارم. من هم مثل بقیه اخبار را در رسانه ها دنبال می کنم و نمی دانم چه خبر است. تا جایی که من می دانم هیچکس از رفتن آقای یحیی خبر نداشت و بعد از بازی با مس رفسنجان در رختکن متوجه شدیم. واقعا شوک بزرگی بود و هیچکس انتظار چنین تصمیمی را نداشت.

به نظر شما دلیل اصلی استعفای گل محمدی چه بود؟
خب ما در این فصل مشکلات زیادی داشتیم و فکر می کنم به خاطر مشکلاتی که برای تیم به وجود آمد این اتفاق افتاد. همانطور که خود آقای یحیی گفتند از این وضعیت خسته شده بود و دیگر نمی توانست به کارش ادامه دهد. روزهای خیلی خوبی با آقای یحیی داشتیم اما متاسفانه ایشان این تصمیم را گرفتند و فکر می کنم مصمم به این تصمیم هستند.

شما یکی از کشفیات یحیی گل محمدی بودید و برای اولین بار توسط او به تیم بزرگسالان دعوت شدید و برای پرسپولیس بازی کردید.
بله، هیچ وقت آن روزها و عشقی که آقا یحیی به من داشت را فراموش نمی کنم. او مربی بسیار خوبی است و شخصیت بزرگی دارد. لازم نیست تاریخ شما را تعریف کنم. من شخصا فوتبالم را مدیون او هستم و هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. من امیدوارم که اگر آقای یحیی واقعاً تصمیم به جدا کردن داشته باشد ، همیشه در بقیه عمر خود موفق خواهد بود و بهترین اتفاقات برای او خواهد افتاد.

آیا می دانید در صورت رفتن گل محمدی چه کسی جایگزین او می شود؟
نه من واقعا بی معرفتم و نمی دانم برنامه باشگاه چیست. ما در حال حاضر در تعطیلات و استراحت هستیم. باید دید در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد. ما سرباز پرسپولیس هستیم و وظیفه داریم کار خود را به بهترین نحو انجام دهیم تا هواداران از ما راضی باشند.

گفتی سربازی میخوای از پرسپولیس بروی ملان؟
طبق قوانین و شرایط موجود می توانم تا پایان فصل در پرسپولیس بمانم. به همین دلیل قرار نیست از تیم جدا شوم و تا پایان فصل در خدمت پرسپولیس خواهم بود. فعلا در حال استراحت هستیم تا از زمان شروع تمرین مطلع شویم تا بتوانیم در تمرین شرکت کنیم.

قبول داری پرسپولیس در نیم فصل نتایج خوبی نگرفت؟
خب شرایط تیم ما در نیم فصل اول خاص بود. تیم ما مصدومیت های زیادی داشت و این کار ما را سخت می کرد. تیم ما بعد از حذف از آسیا روحیه خود را از دست داد و نتایج ضعیفی گرفتیم. با این حال وضعیت ما در جدول بد نیست و کمی با بالای جدول فاصله داریم. ما می توانیم در نیم فصل دوم جبران کنیم و این را به هواداران عزیزمان می گویم که نگران هستند کل تیم تمام تلاش خود را بکند تا در نیم فصل دوم بهترین نتایج را به دست بیاوریم و اتفاقات خوبی برای پرسپولیس به ارمغان بیاوریم. . پرسپولیس همیشه برای قهرمانی می جنگد و شک نکنید تا روز آخر دست از تلاش بر نمی داریم و برای موفقیت پرسپولیس و هوادارانش می جنگیم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)