افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره روند انتخاب جانشین گل محمدی

  • کد خبر : 172923
اسمارتک نیوز » اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره روند انتخاب جانشین گل محمدی

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، باشگاه پرسپولیس با توجه به اصرار یحیی گل محمدی برای پایان همکاری، با هماهنگی و مذاکره با نماینده خود، در این خصوص و در عین حال با در نظر گرفتن اولویت لحظه ای پیش می رود. او در حال حاضر برنامه خود را برای به خدمت گرفتن جانشین خود […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، باشگاه پرسپولیس با توجه به اصرار یحیی گل محمدی برای پایان همکاری، با هماهنگی و مذاکره با نماینده خود، در این خصوص و در عین حال با در نظر گرفتن اولویت لحظه ای پیش می رود. او در حال حاضر برنامه خود را برای به خدمت گرفتن جانشین خود دنبال می کند. باشگاه در نظر دارد تمرینات خود را طبق برنامه از قبل تعیین شده آغاز کند.

با توجه به آخرین اقدامات باشگاه در زمینه تعیین وضعیت نیمکت فنی این تیم، به اطلاع هواداران عزیز می رساند که مدیریت باشگاه تاکید زیادی بر انجام سریع کارها دارد و چندین اتفاق به موازات آن در حال انجام است. این در حالی است که هر بار که گل محمدی اعلام بازنشستگی می کند، باشگاه از ادامه همکاری استقبال کرده و آمادگی کامل برای آن را دارد.

در عین حال برای اینکه زمان را تلف نکنیم روی گزینه های جایگزین کار می کنیم اما نمی توانیم اطلاعاتی ارائه کنیم. همچنین شایان ذکر است؛ عجله در کار نباید منجر به نادیده گرفتن منافع باشگاه در تصمیم گیری بهتر و عقد قراردادهای مناسب شود. در چنین شرایطی عده ای به نمایندگی از پرسپولیس و هواداران به دنبال برگزاری جلسات هستند. بین مردم هم رقابتی وجود دارد که بگویند به پرسپولیس نزدیکتر یا مرتبط هستند و این گاهی کار را سخت و خراب می کند.

قبل از هر چیز طرفداران عزیز به مواردی مانند ایجاد جلسه که این روزها در فضای مجازی درج می شود توجه کنید. نه تنها مورد تایید باشگاه و افراد مرتبط با باشگاه نیست، بلکه شکی نیست که در نهایت باعث ضرر پرسپولیس خواهد شد، حتی اگر شرایط متفاوت به نظر برسد. در حال حاضر فشار هواداران در شبکه های اجتماعی باعث سوء استفاده ها شده و پیشنهادهایی در مسیرهای مختلف ارسال می شود که قطعا مورد قبول پرسپولیس قرار نمی گیرد و یا در صورت پذیرش با از دست دادن باشگاه تمام می شود. هواداران نیز باید مطلع شوند؛ باشگاه پرسپولیس در خصوص نقل و انتقالات بازیکن نیز با چند گزینه مذاکره کرده است و پس از انتصاب سرمربی، گزینه های بیشتری به لیست اضافه می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172923

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.