افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » حکم اعدام مربی مدرسه فوتبال

  • کد خبر : 172451
اسمارتک نیوز » حکم اعدام مربی مدرسه فوتبال

به گزارش اسمارتک نیوز، این متهم 40 ساله که خود را به عنوان مربی فوتبال معرفی می کرد و در کلاس فوتبال واقع در شرق تهران کار می کرد، به گفته شاکیان پرونده، نوجوانان را به خانه می کشاند و بدرفتاری می کرد. آنها رارسیدگی به این پرونده از اواخر دهه 1400 پس از شکایت […]

به گزارش اسمارتک نیوز، این متهم 40 ساله که خود را به عنوان مربی فوتبال معرفی می کرد و در کلاس فوتبال واقع در شرق تهران کار می کرد، به گفته شاکیان پرونده، نوجوانان را به خانه می کشاند و بدرفتاری می کرد. آنها را
رسیدگی به این پرونده از اواخر دهه 1400 پس از شکایت خانواده ای که پسرشان شاگرد این مرد بود آغاز شد. پدر این نوجوان به پلیس گفت: از آنجا که پسرم علاقه مند به یادگیری فوتبال بود ، من او را به کلاس فوتبال بردم تا آموزش های دانشگاهی را بدست آورم. مربی مردی 40 ساله بود که مجوز مربیگری هم داشت. مدتی بعد از ثبت نام متوجه شدم که رفتار پسرم تغییر کرده است، او پرخاشگر، عصبی و گوشه گیر شد. ما داستان را با همسرم دنبال کردیم و وقتی از پسرم در مورد تغییر رفتار او سؤال کردیم ، پس از مدتی او یک راز وحشتناک را فاش کرد که ما را شوکه کرد. او گفت مربی او را به خانه اش برده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
در پی این شکایت و در حالی که تحقیقات پلیس آغاز شده بود، دو نوجوان دیگر نیز شکایتی مشابه از این مربی ارائه کردند. سپس پلیس به سراغش آمد اما معلوم شد از تهران فرار کرده است. اما مراقبت های پلیسی ادامه داشت تا اینکه متهم در یک عملیات غافلگیرانه در شهرستان ساری دستگیر و به تهران منتقل شد. پس از آن بود که با خبر دستگیری متهم تعداد شاکیان به 8 نفر رسید.
این نوجوانان که بین 12 تا 13 سال سن داشتند ، ادعا کردند که مربی بهانه های مختلف آنها را برای تمرین فوتبال به خانه خود برد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار داد ، یا برخی از قربانیان را مجبور به روابط جنسی با یکدیگر کرد و آنها را فیلمبرداری کرد تا آنها را فیلمبرداری کنند. شکایت نمیکنه….
پس از به دست آوردن فیلم های سیاه و تعیین جرم ، کیفرخواست علیه متهم صادر شد و پرونده وی به اتاق دهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.
در جلسه دادگاه که به صورت غیرعلنی و غیرعلنی برگزار شد، 8 نوجوان یک به یک ماجرا را توضیح دادند و برای متهمان اتهام لوات درخواست اعدام کردند. والدین فرزندان نیز بر اعمال مجازات شدید برای این مرد شیطان صفت تاکید کردند و اعلام کردند که وضعیت روحی و روانی فرزندانشان بر اثر اقدامات این مرد شیطان صفت بهم ریخته است و او باید تاوان این رفتار شیطانی را بدهد.
اما در طول محاکمه ، هنگامی که متهم ، که گفت که ازدواج کرده است ، در برابر قضات ظاهر شد و اتهام آنها را رد کرد ، وی گفت: “من به نوجوانان آسیب نرسانده ام.” اگر به آنها نزدیک شدم ، این برای آموزش فوتبال بود ، اکنون پشیمان می شوم و نباید به آنها نزدیک می شدم ، اشتباه کردم و از این بابت عذرخواهی می کنم.
اما شاکیان با تکذیب اظهارات وی بار دیگر تاکید کردند که این مرد برای آنها مزاحمت ایجاد کرده است.
در پایان جلسه قضات برای صدور حکم به شور آمدند و با توجه به شواهد موجود در پرونده وی را به اعدام محکوم کردند. روز گذشته پدر یکی از شاکیان پرونده به «ایران» گفت: همانطور که شنیده ایم این متهم چند سال پیش به همین جرم بازداشت شده بود اما با رضایت خانواده شاکیان توانست آزاد شود. از مجازات، اما این بار نه من و نه دیگران. خانواده شاکیان حاضر به بخشش نیستند و متهم باید به سزای اعمال خود برسد زیرا با رفتار بد خود آسیب های زیادی به فرزندان و والدین آنها وارد کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.