افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
2

رافت: پرسپولیس از نظر روحی خسته است/ هواداران و پیشکسوتان مدیون یحیی هستند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 172339
رافت: پرسپولیس از نظر روحی خسته است/ هواداران و پیشکسوتان مدیون یحیی هستند – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس گفت: هواداران و پیشکسوتان مدیون یحیی گل محمدی هستند. او برای موفقیت این تیم تلاش زیادی کرد اما واقعا از ادامه راه خسته شده است. پای رفت در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد پرسپولیس در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال، گفت: در 10 سال اخیر پرسپولیس 6 یا 7 […]

پیشکسوت پرسپولیس گفت: هواداران و پیشکسوتان مدیون یحیی گل محمدی هستند. او برای موفقیت این تیم تلاش زیادی کرد اما واقعا از ادامه راه خسته شده است.

پای رفت در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی عملکرد پرسپولیس در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال، گفت: در 10 سال اخیر پرسپولیس 6 یا 7 بار قهرمان شده است و این تیم این تیم است. انتظارات بسیار بالاست و در حال حاضر 2 امتیاز داریم.” از بالای جدول فاصله زیادی دارد. البته امسال همه تیم ها از جمله پرسپولیس با فراز و نشیب های زیادی در لیگ مواجه بودند. نتیجه گیری من این است که وقتی لیگ حرفه ای 23 ساله است، حاشیه های پدر همه تیم ها حذف شده و مدیریت ناکافی در همه زمینه ها اعم از زیرساخت ها، کیفیت فوتبال و نحوه قرارداد با باشگاه ها قابل دفاع نیست. هر زمان. همه.

وی بیان کرد: هواداران و پیشکسوتان فوتبال از نحوه برگزاری لیگ و شرایط مسابقات راضی نیستند و هیچکس مسئولیتی نمی پذیرد و همه احساس می کنند بهترین کار را انجام می دهند و وقتی انتقاد می کنیم نتایج به دست می آید. درست نشد.”

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: متأسفانه پرسپولیس امسال درگیر اتفاقات زیادی بود و با وجود اینکه دو بار در مسابقات قهرمانی آسیا نایب قهرمان شده است، هیچکس نپرسید که چرا تیمی به این بزرگی و با این همه هوادار به فینال صعود کرد. لیگ قهرمانان آسیا اما شکست خورد. یحیی از این مشکلات ناراحت است و انتظار بیشتری از داوران داشت، هدف پرسپولیس قهرمانی در آسیا بود اما با این شرایط قهرمانی ممکن نبود.

رفت تصریح کرد: هواداران و پیشکسوتان مدیون یحیی گل محمدی هستند. او برای موفقیت این تیم تلاش زیادی کرد اما واقعا از ادامه راه خسته شده است و این خستگی در مدیریت تیمش به وضوح خود را نشان می دهد. پرسپولیس از نظر روحی و جسمی خسته و بیمار است و باید ایده های جدیدی در تیم حاکم شود تا پرسپولیس از شرایط فعلی خارج شود.

وی گفت: شاید رفتن یحیی گل محمدی از پرسپولیس هم به نفع او باشد و هم برای تیم. وقتی کسی می گوید خسته است، دیگر تمرکز کافی برای کار تیمی ندارد. اگر باشگاه بتواند در نیم فصل امکانات و شرایط بهتری را برای یحیی فراهم کند و بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد، شاید او برگردد. امیدوارم او بهترین را برای هواداران، باشگاه و خودش انتخاب کند.

رافت با بیان اینکه پرسپولیس همیشه قهرمان است، خاطرنشان کرد: نام پرسپولیس ترس را در همه تیم ها ایجاد می کند و اگر یحیی الان معترض است، هدفش قهرمانی در آسیا بوده است، اما چون خالی از بازیکن بود، این وضعیت برای آن برنامه ریزی نشده بود. به او. امسال سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال دست و پای همه تیم ها را بست و شرایط خوبی به خصوص پرسپولیس برای آنها فراهم نکرد.

رفت در پایان افزود: نبود سیستم VAR یکی دیگر از مشکلات لیگ امسال بود که مشکلات زیادی را برای بازیکنان، مربیان و باشگاه ها ایجاد کرد. تفکر حرفه ای در فوتبال حاکم نیست و فوتبال حرفه ای وجود ندارد. فقط پولی است که به صورت حرفه ای و بی حساب داده می شود، بدون اینکه باشگاه ها یا فوتبال چیزی به دست آورند. در کل ما با فوتبال ورشکسته روبرو هستیم و حرفی برای گفتن نداریم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)