افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

خبیری: سرمربی بعدی پرسپولیس قطعا خارجی، با سابقه و قابل قبول برای هواداران است/ ما 3 برنامه برای تیم خود داریم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 172191
خبیری: سرمربی بعدی پرسپولیس قطعا خارجی، با سابقه و قابل قبول برای هواداران است/ ما 3 برنامه برای تیم خود داریم – پرسپولیس نیوز

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در صورت خروج رسمی یحیی گل محمدی از سرگ پوشان، مدیرعامل این باشگاه برای جذب مربی خارجی با سابقه و محبوب در بین هواداران پرسپولیس اقداماتی را انجام خواهد داد. حسین خبیری در گفت وگو با تسنیم، درباره شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با مهدی تارتار و مجتبی حسینی برای […]

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در صورت خروج رسمی یحیی گل محمدی از سرگ پوشان، مدیرعامل این باشگاه برای جذب مربی خارجی با سابقه و محبوب در بین هواداران پرسپولیس اقداماتی را انجام خواهد داد.

حسین خبیری در گفت وگو با تسنیم، درباره شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با مهدی تارتار و مجتبی حسینی برای انتخاب به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: ما به همه مربیان ایرانی احترام می گذاریم. به خصوص تارتار و حسینی که از نظر فنی و اخلاقی جزو بهترین مربیان کشورمان هستند و برای آنها احترام خاصی قائل هستیم. اما این خبر اصلا صحت ندارد.

وی در واکنش به اظهارات مدیران عامل باشگاه های ملوان و آلومینیوم خاطرنشان کرد: مدیران محترم باشگاه های ملوان بندرانزلی و آلومینیوم اراک در این باره صحبت کردند و می خواستم بگویم هیچکس پیشنهادی به مربیان خود نداده است. دو تیم توصیه می کنم دوستان اندازه و جایگاه پرسپولیس را در نظر بگیرند. هر دو باشگاه بسیار مورد احترام و دوست داشتنی هستند، اما هیچکس با مربیان آنها مذاکره نکرده است.

یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت نیمکت نشینی گفت: همچنان منتظر مشخص شدن تکلیف نهایی گل محمدی هستیم. اگر این مربی از پرسپولیس برود قطعا انتخاب ما یک مربی خارجی خواهد بود. اگر قرار بود با مربی ایرانی به کارمان ادامه دهیم، شکی نیست که گل محمدی بهترین مربی ایران است.

انتخاب ما در حال حاضر یک مربی خارجی با سابقه خوب است که سابقه بسیار خوب و استقبال زیادی در بین هواداران دارد.» خبیری با بیان این جمله تصریح کرد: ابتدا قرار است تکلیف نهایی گل محمدی مشخص شود و پس از آن مدیرعامل باشگاه سرمربی جدید پرسپولیس را انتخاب و وارد مذاکره می شود.

وی درباره جلسه امروز (شنبه) هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و اینکه چه کسانی مذاکرات این باشگاه را هدایت می کنند به تسنیم گفت: همه با هم هستیم اما مدیرعامل پیگیر موضوع سرمربی است. اعضای هیئت مدیره نیز در کنار رضا درویش هستند و به او کمک می کنند. هیئت مدیره باشگاه پلان اقدامات را مشخص کرده و این کارها به فوریت انجام می شود.

یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس با بیان اینکه زمان نیز باید در نظر گرفته شود، گفت: سه طرح را در هیات مدیره پرسپولیس مشخص کرده ایم. اولین موضع ما این بود که گل محمدی باید به کار خود ادامه دهد. با این حال اگر او از پرسپولیس برود برنامه بعدی ما جذب مربی خارجی خواهد بود. اهداف ما اولویت بندی شده است و مدیرعامل باشگاه را موظف به انجام فوری مذاکرات کردیم.

خبیری در پایان گفت: گل محمدی افتخارات زیادی برای پرسپولیس کسب کرده و نجیب ترین و نجیب ترین مربی ایران است. امروز چند نفر از اعضای هیات مدیره با او صحبت کردند اما ظاهرا گل محمدی دلایلی دارد که به او حق مسلم بدهیم. این مربی کمی خسته است اما یکی از پرافتخارترین های تاریخ پرسپولیس است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)