افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » گازرسانی به 5350 روستا در دولت سیزدهم

  • کد خبر : 172158
اسمارتک نیوز » گازرسانی به 5350 روستا در دولت سیزدهم

به گزارش گروه اقتصادی اسمارتک نیوز، مجید چگینی روز شنبه در جریان بهره برداری از پروژه های گازرسانی استان زنجان که در چارچوب دومین سفر رئیس جمهور به استان زنجان در روستای ماری انجام شد، با تجلیل از یاد و خاطره شهدای کرمان و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس. شهدا و رزمندگان اسلام خون […]

به گزارش گروه اقتصادی اسمارتک نیوز، مجید چگینی روز شنبه در جریان بهره برداری از پروژه های گازرسانی استان زنجان که در چارچوب دومین سفر رئیس جمهور به استان زنجان در روستای ماری انجام شد، با تجلیل از یاد و خاطره شهدای کرمان و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس. شهدا و رزمندگان اسلام خون خود را برای انقلاب و نظام در اختیار ما قرار داده اند و ما نیز از این فرصت برای خدمت تسلی و آرامش استفاده خواهیم کرد. هموطنانمان در سایه این خرد.

معاون وزیر نفت از گازرسانی به 30 میلیون مشترک در کشور خبر داد و افزود: شرکت ملی گاز ایران روزانه حدود 30 میلیون مشترک را در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاهی گازرسانی می کند و پایداری ارائه خدمات مستلزم مدیریت بهینه است، مصرف گاز در تمامی بخشها می باشد که با استعانت از خداوند متعال و با تلاش و عنایت هموطنان امکان پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده در خصوص گازرسانی در شهرها و شهرستان های کشور، افزود: با اجرای طرح ها و طرح های جاری، 90 درصد شهرک های کشور از نعمت گاز بخشی بهره مند می شوند. پایان سال

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه از آغاز به کار دولت موقت تاکنون گازرسانی به 5 هزار و 350 روستا و 43 شهر کشور تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: : با تلاش، همکاری و هم افزایی دولت سیزدهم و مسئولان شرکت ملی گاز گام های خوبی در راستای گازرسانی به روستاها و شهرهای دورافتاده کشور برداشته شده است.

چگینی با اشاره به اهمیت گازرسانی به صنایع و واحدهای تولیدی برای اشتغال زایی و توسعه اقتصادی کشور افزود: گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی در کنار گازرسانی به روستاها از برنامه های پیش روی شرکت ملی گاز است. ایران ، که در این دوره اقدامات مهمی در این زمینه انجام شده است.

وی از گازرسانی به 8 هزار و 300 واحد صنعتی کوچک و بزرگ در طول دو سال خدمت دولت مردمی و انقلابی خبر داد و اذعان داشت: به فضل پروردگار متعال و با تلاش ارزنده همه همکاران ارزنده در پالایش، انتقال و توزیع طی دو سال اخیر و از ابتدای دولت سیزدهم، پروژه‌های گازرسانی روستایی در کشور شتاب قابل توجهی داشته و کارکنان شرکت ملی گاز ایران در راستای بهره‌مندی اقدامات موثری انجام داده‌اند. از جمعیت بزرگ کشورمان است و ما شبانه روز برای جریان مداوم گاز تلاش می کنیم.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه ریزی برای افتتاح و بهره برداری از گازرسانی در استان همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان اشاره کرد. از زنجان و افزود: با تلاش مسئولان استانی اقدامات خوبی در زمینه گازرسانی انجام شده است.

چگینی با اشاره به بهره برداری از پروژه های گازرسانی استان زنجان در دومین سفر رئیس جمهور به این استان گفت: بهره برداری از این پروژه ها و گازرسانی به 8 روستای ماری، سیلمان بلاغی، بش سیز، قاضی آباد، چومالو، بیرونده، قره حصارلو. ، بایندر و پروژه های نهضت ملی مسکن، جمعیتی بالغ بر 8100 خانوار از نعمت گاز بهره مند خواهند شد. همچنین امروز 45 واحد صنعتی در حال افتتاح پروژه ها نیز به شبکه گاز کشور متصل هستند.

عملیات گازرسانی به ۶۴ شهر استان زنجان در حال انجام است

مدیرعامل شرکت گازرسانی استان زنجان همچنین گفت: گازرسانی به روستاهای استان یکی از برنامه های اصلی شرکت گازرسانی برای توزیع عادلانه تسهیلات است.

رحیم سلیمانی نژاد افزود: هم اکنون عملیات گازرسانی به 719 روستا با مجموع 100 هزار و 643 خانوار معادل 94.6 درصد خانوارهای روستایی و گازرسانی به 64 روستا با 3 هزار و 483 مسکن به پایان رسیده است. بهره برداری 97.4 درصد از شهرستان های استان از نعمت گاز بهره مند می شوند.

به گفته وی، گازرسانی به محلات استان یکی از برنامه های اصلی شرکت گاز استان برای توزیع عادلانه تسهیلات است که بر اساس دستورالعمل گازرسانی به محلات، تامین گازرسانی به 50 نقطه استان در صورت احراز اعتبار و اخذ مجوزهای لازم، استان جزو برنامه های گازرسانی سال آینده خواهد بود که در صورت تحقق، اقدامات لازم در خصوص عقد قرارداد و انتخاب پیمانکار طبق برنامه انجام خواهد شد. گازرسانی به صنایع از دیگر برنامه های گاز زنجان است.

دیروز جمعه 24 دی ماه 1402 دور دوم سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به استان زنجان آغاز شد. در این سفر 1.95 پروژه و 5857 واحد مسکونی (نهضت سراسری، پشتیبانی و …) با اعتباری بالغ بر 300 هزار میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

احیاء و راه اندازی 8 واحد بزرگ صنعتی و تولیدی استان شامل فولاد اندیا، فولاد اسین ابهر، فولاد زنگان و سرجین بافت به ارزش 49.44 میلیارد ریال، بهره برداری از 5867 واحد مسکونی به ارزش 23320 میلیارد ریال از مهمترین این پروژه ها است. . در اعتبارات و 31 طرح آموزشی، فرهنگی و ورزشی با 2450 میلیارد ریال اعتبار.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=172158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.