افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

خانم محمدی: پرسپولیس به مربی بزرگ نیاز دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 171855
خانم محمدی: پرسپولیس به مربی بزرگ نیاز دارد – پرسپولیس نیوز

مربی تیم نوجوانان پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و باید یک مربی بزرگ به این تیم بیاید. حسن خانمحمدی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: آمدم با حسین بادامکی درباره تیم های پایه و مدرسه فوتبال صحبت کنم. ما برنامه ای برای آینده داریم و به خواست خدا ، ما قادر خواهیم بود هر […]

مربی تیم نوجوانان پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و باید یک مربی بزرگ به این تیم بیاید.

حسن خانمحمدی درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: آمدم با حسین بادامکی درباره تیم های پایه و مدرسه فوتبال صحبت کنم. ما برنامه ای برای آینده داریم و به خواست خدا ، ما قادر خواهیم بود هر کاری که می توانیم برای پایه های پرسپولیس انجام دهیم. ما می خواستیم با درویش ملاقات کنیم ، اما این اتفاق نیفتاد.

وی در خصوص استعفای یحیی گل محمدی گفت: ما جای او نیستیم و نمی دانیم چه مشکلاتی دارد. فکر می کنم می خواهد استراحت کند و گفت خسته است، باشگاه باید برنامه داشته باشد و بداند برای تعویض با کدام مربی صحبت کند. من با درویش جلسه ای نداشتم اما به نظرم گل محمدی به دلیل مشکلاتی تمایلی به ادامه همکاری ندارد. امیدواریم در روزهای آینده این موضوع روشن شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره مطرح شدن مهدی تارتار، برانکو و مجتبی حسینی به عنوان گزینه های سرمربیگری پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است. یک مربی بزرگ باید بیاید. فکر می کنم اگر شرایط مناسب باشد، برانکو گزینه بسیار خوبی است. گزینه های دیگر قطعاً بررسی می شوند و بهترین مرد جایگزین GOL Mohammadi خواهد شد.

خانم محمدی درباره دریافت مطالباتی که از گذشته داشته است، گفت: ما از آن گذشتیم و بخشیده ایم. حدود سال 82-83 بود که مجروح شدم و پولی به من ندادند. من این پول را در همان زمان خرج کردم.

وی در خصوص شرایط تیم های پایه پرسپولیس گفت: باشگاه ما امسال مشکلات مالی دارد و تیم های پایه هم از این قاعده مستثنی نیستند. شرایط ما سخت است اما با توجه به صحبت هایی که با کاماکی و هیات مدیره داشتیم، آنها برنامه ای برای بهبود شرایط مالی بنیادها و رهایی از این مشکلات دارند.

خانم محمدی در خصوص تقویت نیم فصل دوم پرسپولیس گفت: در خط حمله مشکلات زیادی داریم. پرسپولیس می تواند از پایگاه هایی مثل بارسلونا استفاده کند. یک فصل حد قهرمانی است و از بازیکنان اصلی استفاده کنید تا این استعدادها در سال های آینده به قهرمانی پرسپولیس کمک کنند. هواداران باید صبور باشند تا تیم به جایگاه اصلی خود برسد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)